![]() |
|
November 19. A Peugeot Sport 2020-ban egy még versenyképesebb szezonban bízik a rali világában, és ezért igen komoly lépéseket tettek és kemény hónapokat dolgoztak végig a lehetséges siker érdekében – szinte már csak hetek kérdése, és megjelenik a Peugeot 208 Rally 4, mely a jelenlegi 208 R2-es utódjaként van számon tartva a franciáknál. A legkelendőbb és globálisan az egyik legnépszerűbb kétkerekes raliautók vonatkozásában, ezt a kategóriát a motorsport vezető testülete, az FIA a közelmúltban "Rally 4-nek" nevezte el. Az új 208-as közúti modell alapjaira ráhúzva és a legújabb fejlett technológiának köszönhetően a Peugeot Sport mérnökei és fejlesztői hűségesek maradtak azokhoz az irányelvekhez, amelyek a jelenlegi 208 R2-t sikeressé tették, melyből több mint 450 darabot adtak el a világ minden tájára. A modell népszerűségét három fontos jellemző határozza meg: a megbízhatóság, a teljesítmény és a felhasználóbarátság. Egy intenzív fejlesztési program után, amelynek során az autót mindenféle felületen tesztelték és hitelesítették extrém körülmények között tapasztalt versenyzőkkel, a Peugeot Sport javában készíti új üdvöskéjét - páratlan vezetési élményt és példa nélküli teljesítményt kínál kategóriájában – a modell elsődleges tervek szerint 2020 második negyedévétől lesz elérhető. - A Peugeot Sport minden tudását felhasználta, hogy megerősítse kínálatát a kétkerékhajtású kategóriába tartozó raliautók vonatkozásában, a vadonatúj Peugeot 208 Rally 4 megjelenésével. - Ez egy teljesen új autó, amelyen a Peugeot Sport mérnökei és szerelői 2018 nyarának kezdete óta aktívan dolgoznak. Az új 208-as közúti modell alapjára építve fejlesztették ki a 208 Rally 4-et a közúti modellben bemutatott összes műszaki és esztétikai fejlődéssel karöltve. - Az új 208 Rally 4 célja, hogy a 208 R2 büszke utódja legyen, amely a kétkerékhajtású kategóriában a legnépszerűbb és a csapat történetének legnépszerűbb raliautója, több mint 450 darabos eladással. E cél elérése érdekében a mérnökök egyértelmű küldetése volt egy gyors és megbízható versenyautó létrehozása, amely úgymond szórakoztatóan vezethető. - Az új Peugeot 208 Rally 4 háromhengeres, turbófeltöltős, 1,2 literes motorral van felszerelve, amely a legújabb PureTech technológiát használja. Egy rendkívül nagy teljesítményű motor, amelyet a francia mérnökök 208 lóerőre húztak fel, nagyobb turbóval, Magneti Marelli motorvezérlő rendszerrel és SADEV sebességváltóval. Mindez az új CMP platformon található, amelyet a PSA csoport minden B szegmensének autója használ, amely csökkentett súlyt és jobb járműdinamikát kínál a jobb sportteljesítmény érdekében. - A Peugeot 208 Rally 4 első versenypiaca Spanyolország a PEUGEOT RALLY ACADEMY zászlója alatt egy madridi versenyen, november 22-én pénteken, és 23-án szombaton. Az autót Efren Llarena fogja irányítani Sara Fernandez navigálásával: ők a 2019. évi FIA ERC3 bajnokok. Ugyanezen a hétvégén azonban feltűnik majd egy modell a Rallye du Var keretében is. - Az elsődleges tervek szerint az FIA homologizációján 2020 első negyedévében túlesnek a franciák. A megrendeléseket azonban már januárban várják a Peugeot Sport illetékesei, melynek ára 66 000 Euró (+ÁFA) lesz. Lara |
33 |