l1
l2


+

 

Hazai pályán bizonyítana Hadik Aandrás és Bacigál Igor

Április 26.
Bizakodva tekint a hétvégére Hadik András és navigátora, Bacigál Igor – az egri futamot győztesként ünneplő páros az országos bajnokság második állomására még határozottabb elképzeléssel érkezik, hiszen a hazai pálya előnyeit egyértelműen ki szeretnék használni. Az autó közel tökéletes, így a cél nem kérdés - a 24. Hell Miskolc Rallye elsőségéért fognak küzdeni április utolsó napjaiban.

Izgalmas napok következnek a Hadik Rallye Team életében – a miskolci központú csapat egy egri győzelmi mámor után hazai pályán juthat szóhoz a 24. Hell Miskolc Rallye keretében 2018. április 27-29. között. Márciusban a Heves megyei székhelyen, magyar földön újonnan mutatkozott be a páros, ahol Hadik András és Bacigál Igor sikere elsöprő volt, melyet egy határozott győzelem bizonyított. Egy szinte pár napos pihenőt követően újabb feladat vár az egyre jobban összecsiszolódó duóra – az országos rali bajnokság második futama nemcsak „egy” miskolci, hanem „a” miskolci megmérettetést jelenti a számukra.

A városhoz való kötődés nemcsak előnyt jelenthet az egyébként is komoly koncentrációt igénylő hétvége alatt, hanem a rajongóktól való elvárás és maga a bizonyítás ténye is egy plusz teher, amit mentálisan kell feldolgoznia Andrásnak és Igornak a Ford Fiesta R5-ösben. E nyomást természetesen szeretnék a lehető legjobban kezelni és inkább a rajongók erejéből táplálkozni, illetve mindent megtenni annak érdekében, hogy a maximumot hozzák ki magukból és a versenyautóból, melynek eredményeképpen remélhetőleg egy újbóli elsőséggel gazdagodhatnak.

Mindazok ellenére, hogy András már évtizedek óta ismeri az idei évre is kijelölt pályákat, nem veszi félvállról a felkészülést – az itinerbe minden apró információt szeretnének rögzíteni Igorral, ami előnyükre szolgálhat a hétvége mindkét versenynapján. A versenykilométerek alatt akár egy kis nosztalgiázást is átélhet András az autóban, ha éppen akad egy szabad másodperce, hiszen azon a szemerei szakaszon is bizonyítaniuk kell, ahol az 1990-es években még Trabanttal tűnt fel a nézők legnagyobb örömére.

Hadik András: "Izgatottan várom a miskolci futam pénteki rajtját, ahol a már ikonikusnak számító prológon hangolódhatunk a hétvégére. Kettős érzelmekkel tekintek a versenyre, hiszen egyrészt hazai pályán autózok, ahol duplán értékes lenne egy győzelem, ugyanakkor ez az a futam, amit még soha nem sikerült első helyen befejeznem. E sorozatot szeretném megtörni, és ha minden a tervek szerint alakul, akkor eséllyel küzdhetünk a dobogó legfelső fokáért. Abban szinte biztos vagyok, hogy ez az autón nem fog múlni, nekünk kell hoznunk a legjobb formánkat. Az időjárás meghatározó tényezője lehet a hétvégének, ugyanis ha egy esőzés közbeszól, akkor véleményem szerint eredmények tekintetében meglepetésekkel számolhatunk. Magával egyébként a vizes utakkal nincs gondom, csupán sokkal jobb érzés úgy versenyezni, ha nem váratlanul ér a dolog. A hétvégére kijelölt szakaszokat jól ismerem, hiszen fiatal koromban is volt már szerencsém több gyorsaságin versenyezni. Ez azonban nem feltétlen jelent előnyt, hiszen gyors és kitartó versenytársakkal vagyunk körülvéve, akik szintén mindent meg fognak tenni annak érdekében, hogy a legjobb időeredményt érhessék el a versenynapokon. Összességében készen állunk a miskolci versenyre, és kíváncsian várjuk a kilométereket."

Bacigál Igor: "A szezonnyitó egri futam első körében még mondhatni csak ismerkedtünk Andrással, azonban a fokozatosság és a fejlődés már ott is látható volt, ha az időeredményeket nézzük. Ugyan eltelt azóta pár hét, de úgy gondolom, ott fogjuk folytatni, ahol abbahagytuk. Maga a versenyzés élményét teljesen jól átéreztük a márciusi futamon, hiszen megtapasztaltuk azt is, milyen, amikor mi hajtjuk az élmezőnyt, és milyen, amikor minket hajtanak. Szeretnénk a második futamon dominálni, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a dobogó legfelső fokán ünnepeljünk vasárnap délután."

A Hadik Rallye Team partnerei: Ferrion KFT, Heldig-Tax KFT-Fortuna M Taxi, Qualitool2000 KFT, Kõrös Print-Pack, Festék 96 KFT, K-Kontúr /AVON, Kutiker Produkt KFT, Kazy-Ker, Centline KFT, Gõz2 KFT, M-start-sped KFT, Zomko KFT, Busz plusz KFT, Tatai és tsa, Micro-max, Ko-Va KFT, Frekvencia 2000, Frekvencia BT, Euro-Cargo Express, Usovsko Hungary KFT, Vpt-group KFT, Slarku KFT, Zso-Sze KFT, KLA-Trans, Novel medix ZRT, Sándor Attila Antalné EV, Karlwood, Gabura Motorsport Transmission Technology, Kalmár Plusz KFT, A-HÍD, DFG.hu, baloghauto.com, Qtimax Hungary Kft.

(x)

 

 

 

 

 

 

 

 

33