|
Október 17.
Gaál Ádám: - Az első gyorsaságit elég jól lezavartuk, de az utána következő etapon láttuk, hogy füstöl a kerék, a kézifék befogott. Megpróbáltuk megjavítani és előre állítottuk a fékerő szabályzót, így első fékkel teljesítettük a második szakaszt. A szervizparkban a csapatunk megjavította a féket, de utána sem volt tökéletes, nem mertem rövid féktávokat venni, előfordult, hogy a kanyar előtt többször is belerúgtam a fékbe, hogy működik-e. Nem könnyítette meg a dolgunkat, hogy sok pályának rossz volt a minősége, tele volt gödörrel, ahol könnyű leesni az útról. Összességében nehéz verseny volt, de ez soha sem baj, Attilával szeretjük a kihívásokat. A jó minőségű, lobogós szakaszokon szerintem jót autóztunk, a fékhiba után pedig kihoztuk a maximumot ebből a versenyből is. Sok tapasztalatot szereztünk, gyűjtöttük a gyorsasági kilométereket, és ráadásul még az autót is épségben raktuk fel a trélerre, úgyhogy elégedett vagyok. Köszönöm a csapatunknak az odaadó munkát és hogy egész évben ilyen nagyszerű autóval versenyezhettünk. Gaál József, csapatvezető: - Maximálisan elégedett vagyok a gyerekekkel és csapattal. Az első gyorsaságin meghibásodott a hátsó fékünk, amihez hasonlót még nem tapasztaltunk a versenyautón. A második pályán még így kellett lejönniük, a szervizparkban megjavítottuk, de mondtam nekik, óvatosan menjenek, ilyenkor soha sem lehet tudni, újra előjön-e a hiba. Az idei Mecsek Rali még jó fékekkel is nagyon nehéz feladat volt, hát még így. Ádám és Attila azonban tökéletesen megoldották, okosan versenyeztek és még a nehéz körülmények ellenére is karcmentesen hozták célba az autót. Büszke vagyok rájuk és az egész csapatunkra is. További információ: http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/ http://www.opelgaal.hu/ (x) |
33 |