|
Március 1.
40 évvel az utolsó versenye után, ami az 1976-os Monte Carlo Rally volt, visszatér a Fiat, pontosabban az Abarth márka a rali pályákra. Genfben mutatta be a Fiat a mai napon a kétüléses kocsi első prototípusát. Az autót az Abarth Racing Team építette az aktuális RGT szabályok szerint, a motor 1,8-as turbós négyhengeres 300 lóerővel. Az erőátvitelről egy hat sebességes szekvenciális váltó gondoskodik, amin keresztül a hátsó tengely kerül meghajtásra. Az optimális tömegelosztásról többek között a jelentősen hátratolt motor gondoskodik, a motor így jóval az első tengely mögött foglal helyet. Ezen kívül a tömegközéppont is sokkal mélyebbre került, mint a szériaautónál. Természetesen a kabriótetőt is egy keményre cserélték, és a bukócsővel növelték tovább a karosszéria merevségét.
Rövidesen elkezdődik a rendelések felvétele, ugyanis az autó jövőre fog debütálni. VAdam |
|