|
Július
26. Amikor elkezdtem
tervezni a World Tour 2011-et úgy voltam vele, ha ez első felén
túl leszek, a másodikkal nem lehet probléma. Az első hét versenyből
ugyanis hármat rendeznek Európán kívül, de a svéd, a portugál
és a szardínia ralik sem a legkönnyebben elérhető versenyek közé
tartoznak. A túra eddigi sikereit ezúttal nem részletezném bebizonyosodott,
hogy van létjogosultsága annak, amibe a rallysport.hu belekezdett.
Ennek ellenére továbbra sem könnyű összerakni egy-egy futamot,
de hála a Bioextra
ZRt.-nek a világbajnokság egyik legjobb versenyére, a Neste
Oil Rally Finlandra is nyugodtan készülhetünk. Bízunk benne, hogy
örömünkben Te is osztozol, ha igen arra kérünk, erősítsd ezt meg
egy lájkkal.
A Finn Rallyra szokásunkhoz híven most is a Rallyetours-szal
utazunk, nem leszünk kevesen, a létszám most is meghaladja a 30
főt. Szerencsére ismét sikerült jó árasított repjegyet találni,
így hanyagolhatjuk a kisbuszos megoldást. Bár eddig nem volt részem
benne, de autóval nem kis kihívás Jyvaskyla-ig zötykölődni, nem
is a távolság miatt, mert tavaly a Svéd Ralira többet mentünk,
a baj az, hogy tulajdonképpen autópálya nem szerepel az itinerben.
A Finn Rallyn visszatér a rallysport.hu élő legendája, a rali
dokumentumfilmek koronázatlan királya, az első és eddigi egyetlen
videójával 70 000-es You Tube megtekintést produkáló Kovács Atilla.
Valójában bele se merek gondolni mi következhet ezután. :) Bár a finn VB futamon még sosem jártam, de a helyszín
mégsem lesz ismeretlen számomra. Néhány éve a Korda Racinggel
4 felejthetetlen finn nemzeti bajnoki futam vendégei voltunk,
az egyik verseny pályái részben megegyeztek az egykori 1000 tó
rali gyorsaságijaival, a különbség csak annyi, hogy ott jártamkor
mindent hó borított. A Finn Rally azonban egészen más, amikor
Janne Tuohino-val beszélgettem, azt mondta messze ez a verseny
a legnagyobb kedvence az összes közül. A mezőnyre idén sem lehet
panasz, sarokszámok a következők - 124 autó Gépünk kedd este indul, az időeltolódásnak köszönhetően
este 10-kor szállunk le Turkuban, innen durván 300 km autókázással
jutunk el a szállásra. Atival közesen egy bőröndöt adunk fel.
Bár tudjuk, hogy kint már vár ránk Karjala és Lapin Kulta, de
hogy semmiképp ne kerülhessünk bajba, abban állapodtunk meg, hogy
csak a lehető legszükségesebbeket pakoljuk a feladós táskába,
a 20 kilós súlyhatárig pedig sörrel hizlaljuk fel a bőröndöt.
Indulás! A
Finn Rally blog és helyszíni tudósításunk támogatója: Bioextra
ZRt. Görög
Rally Blog 4. rész: Villagra, rendszámtábla és verseny képe! |
|