|
Szerencsére
a mai napra befejeztük... Október
2.
A
GarZone Racing Team alig hagyva pár napot a pihenőre, és főleg
alig hagyva időt a szerelőknek akár a fellélegzésre is, egy
újabb külföldi versenyhez állt rajthoz, mégpedig a csehországi
Internext Rallye-ra. A versenynek a festői Vsetín városa ad
otthon már évek óta, és további sajátossága, hogy a közép-európai
versenyek közül itt a legrövidebbek a szelektív szakaszok –
az egyik sem lépi át a 10 kilométeres hosszat. Mindezek mellett
a Central Europe Zone kupasorozatba is beletartozik.
Marek Chytka, a verseny főszervezője idén sem tagadta meg önmagát,
és újra részévé kapcsolta a rendezvénynek az előző évből is
ismert „gyilkos” prológot. Az érdekessége ennek a szakasznak,
hogy egy régi, felszedett vasúti sínek pályáján megy át a szakasz,
3 kilométer hosszú, nyílegyenes, és csak néhány aszfaltút keresztezi.
Mindezt a versenyzőknek kétszer kell teljesíteniük, de csak
a jobb eredmény számít bele az összértékelésbe, és a holnapi
rajtsorrendet állapítja meg.
"Ahogy mondtam, rettenetesen félelmesnek tűnt az első 3
kilométer. A pálya nagyon szűk, és a vasúti kavicsra rárakódott
por elképzelhetetlenül csúszóssá tette a felületét, szinte kormányozhatatlannak
éreztem tőle az autót. Viszont a második körben ég és föld volt
a különbség. A versenyautók sorba legumizták a felső réteget,
és az autónak lett tapadása. Sokkal rövidebbek lettek a féktávok,
és a szakasz is élvezetesebb lett.” - idézte fel Zoli a mai
napot.
A GarZone Racing Team remekül állta a sarat, és a kiváló 4.
helyet szerezte meg az első versenynapon 11 másodperces lemaradással
Zapletal mögött, aki az első helyet szerezte meg a új H3 EVO-jával.
Holnap a csapatra egy hosszú és pörgős nap vár, hiszen 9 rövid,
de technikás szelektív szakaszt kell teljesíteniük a nap folyamán. Köszönjük
a támogatást:
|
|