|
Magyar sikerek Szlovéniában Augusztus
26.
Az igazsághoz hozzátartozik hogy a Historicos mezőnyben mindössze
három páros állt rajthoz a szlovén futamon. Kövesdán András
Varga Lászlóval és a megszokott narancs Porschéval utazott Szlovéniába.
"Azért döntöttünk a futam mellett, mert szeretnénk megvédeni
címünket a FIA Historic Közép-Európa Kupa sorozatban."-
mesélte lapunknak Kövesdán. "A Mecsek Rallyn aratott győzelemnek
köszönhetően vezetjük a bajnokságot, ezt szerettük volna megerősíteni.
Amúgy egy nagyon jó, pörgős verseny volt, 140 kilométer össztávval,
ebből 80 kilométer volt a gyorsasági, 8 szakaszra bontva, egy
perc csúszás nélkül, pedig körülbelül 30 autó tört totálkárra." Amiért
jött megszerezte, Kövesdán András magabiztos előnnyel hódította
el a győzelmet, és az abszolútban sem szerepelt rosszul.” A
Mitsubisikkel és Subarukkal tüzdelt szlovén-horvát bajnoki mezőnyben,
az abszolút 34. helyen zártuk a ralit úgy, hogy nem is mentünk
gyorsan. A Historicban magabiztosan vezettünk, így igazából
nem siettünk. Ahogy számolgattam, ha rendesen elvállaljuk a
gyorsokat, akkor a 25. hely környékén érkezhettünk volna célba,
ami ebben a mezőnyben egy harmincéves autóval nem rossz eredmény.” Felián
Ákos szintén egy Porschéval, de már egy turbóssal érkezett,
neki Pálla Barbara diktálta az itinert, a célba a második helyen
érkeztek. A mezőny harmadik autójában a harmadik helyen célba
érkező osztrák Günther Kremel - Andreas Kreissl egy Ford Escort
1300 GT-t hajtott.
A modern autóknál a verseny a szlovén és a horvát bajnoki pontokért
zajlott, a délszláv mezőnyhöz csatlakozott a horvát bajnoki
cím esélyese Szilágyi János. Janinak nem sikerült rosszul a
szlovén kirándulás, mert bár a futam abszolút értékelésében
csak a hetedik helyet szerezte meg, a horvát értékelésben begyűjtött
negyedik hellyel vezeti a horvát bajnokságot. Rally
Ajdovscina végeredmény: Historic
Rally Ajdovscina
|
|