|
A második menet Augusztus
19.
Csütörtök
este érkeztünk meg Bruck-ba, ahol a szerviz hely elfoglalása
után elmentünk fakultatív gépátvételre Parndorfba . Az átvételek
a Hotel Pannonia Tower-ben voltak. A kocsit minden gond nélkül
átvették, és beraktak minket a H11-es kategóriába, így a másnap
hajnali gépátvételt is letudtuk. Igen ám,
csak azt a tényt felejtették elmondani nekünk, hogy a szinte
mindenki ebben a kategóriában van: VFTS, Nissan Sunny GTI, VW
Golf Kit Car, stb... Péntek délután
rajtoltunk a Hotel főbejárata elől, majd utolsó szerviz szemlézés
után beálltunk a rajtba. Megtettünk a két felíró kört, amit
engedélyeztek. A tavalyi pályához képest kicsit megváltoztatták
a szervezők a nyomvonalat, a Lajta kiöntése miatt. Ezáltal egy
hosszabb egyenes szakasz került be a pályába, és egy erdős részt
kivettek, ami a Trabantnak kedvezett volna. Az első gyorsaságin sajnos váltóproblémánk volt,
így a nap végi parc ferme előtt váltót kellett cserélni az autón.
Másnap az első gyorsot kivették, mert valaki negyon beesett,
így etapon teljesítettük a pályát. A harmadik gyorson sajnos
utolért minket egy Volvo, és amikor visszatért elénk betakart
minket kővel. A szélvédő pókhálósodott be, meg két lámpánk bánta,
de nagyobb gond nem volt belőle, úgyhogy izgalmas volt ez a
szakasz. A negyedik és ötödik gyors már teljesen izgalommentes
volt, hiszen minden jól működött, és végre tudtunk egy jóérzőse
autózni, folyamatosan javítva az időnket. Összegezve, nagyon jó szervezésű verseny volt,
és ismét nagyon jól fogadták a „sógorok” a külföldi versenyzőket,
amiből úgy gondoljuk, hogy a magyar szervezők nagyon sokat tanulhatnának.
Reméljük, hogy jövőre is el tudunk indulni, az biztos, hogy
az osztrákok szívesen várnak minket, hiszen azt mondták, hogy
szeretnék, ha jövőre is rajthoz állnák. Minden célba ért magyar párosnak gratulálunk! Köszöjük a támogatást és a segítséget: Merencsics Autó KFT, Erdei Motor, Komplex Újpesti
Gépgyár KFT, Nyilas GSM, Igol, Andrológiai Stúdium, Dornai Tibor –sisakok
|
|