|
A második nekifutás Augusztus
12.
Az idei évben is nagyon készülünk rá, legalább úgy, mint tavaly.
Ez a versenysorozat, amit kint Challange sorozatként tartanak
számon ez talán az itthoni RTE-s futamokhoz hasonlítható, etapos
többgyorsos verseny. Bruck bárója Ernst Harrach nagyon kedveli
a rally-t és idén ez lesz a 25. általuk rendezett verseny. Maga
a báró is versenyzik, és fia Beppo Harrach, aki az osztrák bajnokságban
Manfred Stohl csapatában versenyzik. Ez a Harrach
Rally 16 kilométer hosszú, egy szakaszos, murvapálya (csapágygolyós
murva az a csúszósfajta). Kétszer keresztezi a Lajta patakot,
és a versenyzők is kétszer haladnak át a patak felett. Egyszer,
amikor a gyors rajtjához mennek és egyszer a gyorson a cél előtt,
1 kilóméterrel. A mezőny, pedig minden évben nemzetközi. Tavaly
például Svédországból és Olaszországból is jöttek. A többi szomszéd
országról már nem is beszélve. Célunk a
versenyen, a biztos célba érés, minél előkelőbb pozícióban.
Tavaly sikerült a kategória legmagasabb dobogós fokát, az elsőt
megszerezni, idén is megteszünk mindent annak érdekében, hogy
a végső értékelésen ott legyünk... Hosszú
2 napnak nézünk elébe. 5 gyorsasági és 2 tréningkör van. Pénteken
ünnepélyes rajt majd 2 tréningkör és egy mért gyorsasági. Másnap
az itt elért eredmények alapján rajtolnak a versenyzők. Néhány szó
a kocsiról. Igen ismét és újra Trabanttal vágunk neki a versenynek.
Az Orfű-i totálkár után újra élesztett gépet az új 2009-es design-el
már egy próba versenyen bevetettük. Jól muzsikált, mi is kicsit
összerázódtunk, közel fél év kihagyás után. Én utoljára Waldviertel
rally-n ültem versenyautóban úgy, hogy kellet a próba verseny.
A kocsi
a szabályok értelmében teljesen homológ, tűzoltó rendszer, csövezés,
ülések minden. Erre a sorozatra már tavaly át kellet építeni
a kocsit. Nem kevés munkaórájuk van Árpiéknak a kocsiban, de
így bármikor el tudunk indulni nemzetközi versenyen. Merencsics Árpád - Erdei
Zsolt
|
|