|
Újra
sisakban Augusztus
7. Mivel
a Clió már réges rég a Finn levegőt használja az égéshez, Balázs
Öcsi kocsijával vágunk neki a majd 200km-es Karpackie Rally-nak.
Öcsi és szervízcsapata egy kiváló autót biztosít a számunkra
amivel már meg is tettük az első kilómétereket.
Az N4-es géposztályt már régen ki akartuk próbálni, de ez úgy
tünik, kicsit sem kis feladat Zsolti és az Én számomra. Furcsa
hogy, még 160 felett is gyorsul a vas alattunk, és a féktávok
megtalálása is igazi kihívást jelent. Sajnos nem készültünk
kellő mennyiségű vízes abrocsal és muszály volt, slick gumival
erőltetni az esőben menést. Délutánra aztán megenyhült az idő
és kezdett felszáradni az aszfalt. Itt már azért kezdtük élvezni
a vezetést! A Lengyel rendezők a Szlovák rendezővel karöltve
rendezik a futamot. Ami a nevezőket illeti, Hadik, Besenyei,
Hering a magyar kategóriák élvonalát képviseli, valamint a startvonalon
áthajtott SOLOWOW, Jozef jr. BÉRES, Bryan BOUFFIER, Grzegorz
GRZYB, Leszek KUZAJ, Tomasz KUCHAR is.
Nem támasztunk magunk elé túlzott elvárást, folyamatos gyorsulást
szeretnénk elérni a verseny alatt. A helyi srácokat nem hinném
hogy, meg lehetne szorongatni hiszen ezek a gyorsok rendkívül
nehezek, alapos pályaismeret hiánya nélkül nagyon sok időt lehet
veszteni. A franciák favoritjáról már nem is beszélve aki tudomásom
szerint több évet lehúzott a Lengyeleknél. Hadik Andris lessz
az etalon, az Ő időihez próbáljuk magunkat tartani. Bár lehet
hogy, ez is nagy falat lessz hiszen egy Magyar bajnoki éllovasról
beszélünk aki alatt ki sem hült Subaru turbója a mult heti Mecsek
után:)
Köszönet a támogatóinknak ,hogy mellettünk állnak: Aki szereti
a Polo-t 9000 fordulaton hallgatni az:
Köszönettel: Maxx
Rally Team
|
|