Megy a Mecsek, megy a Mecsek...

Július 28.
Lelkes kis csapatunk ismét túl van egy felkészülésnek szánt versenyen ami nem volt más mint a Rally Túra Bajnokság, Kistérség Rally bajnoki futama Karcagon.

A megrendezésre került verseny számunkra kihagyhatatlannak minősült ,mivel a rendezőséget régóta ismerjük ,és azon a sok amatőr sprintversenyen amit ők szerveztek szintén meghívottként mindig rajhoz álltunk.

Így számunkra nem voltak ismeretlenek a pályák,bár az első gyorsasági a maga 1 km-es egyeneseivel nem a mi kocsinknak kedvezett azon kijöttek a kocsik közötti végsebesség különbségek,szinte tiltáson autóztunk végig. De a reptéri szűk aszfaltos házak közötti részen igen elemünkben éreztük magunkat ami mind a prológ ,mind a gyorsasági eredményünkön meglátszott. A nagy kocsik (Evok,és BMW-K) mögötti absz. 15. idővel abszolváltunk. Ez számunkra csak tesztversenynek szánt indulás volt,de azért próbáltuk magunkat a többiek,főleg a köbcentiben hasonló kocsik idejéhez képest összehasonlítani. A verseny az verseny még akkor is ,ha a kategóriánkban a H/3-ban 3 Mitsubishivel kellett megmérkőznünk!

Nem az volt a tét ,hogy megverjük őket,de szerettünk volna közel autózni hozzájuk. Sajnos a verseny felénél ismét technikai gondok miatt ez nem jött össze és feladni kényszerültünk a versenyt. Kezdem azt gondolni valaki megvuduzott az év elején és ez a sikertelen széria követ végig minket. Annak ellenére,hogy ez egy N csoportos kocsi és gyári felkészítésű mindig előjön valami olyan probléma amit nem szeretnénk, úgy látszik a kocsi is szeretné ha lecserélnénk már egy C2R2 Max típusra. Ha így haladunk nem kell sokáig várnia. Hiszen a Mecsek Rally előtt lesz egy sajtótájékoztató a Citroen-Total Rally Teamnek a jövő évvel kapcsolatban és akkor sok minden kiderül:)

Igazán filléres dolog miatt kellett ismét kiállnunk inkább az bosszantott, hogy a verseny előtt nem vettük észre ,hogy a váltó tartó bakunknak a Salgó rally után lett egy kis görbesége aminek az lett az eredménye , hogy meghúzása után a versenyen eltörte a felfogató csavarjainak a felét. A verseny utáni gyorsszerviznek köszönhetően egy új felfogató bakkal és 3 új tőcsavarral kiegészülve várjuk a Mecsek Rally rajtját és a sajtó tájékoztatót a verseny előtt ami nagyban befolyásolja a jövő évünket. A Mecseki pályák sajnos a szokásosnak megfelelő klasszikus évről évre ismétlődő pályák lesznek,de így nem ismeretlenek ezért és abban bizakodva,hogy nem a végsebesség dönt a verseny megnyerésében reméljük feltehetjük végre az idei év végére a pontot egy dobogós helyezéssel. Nagyon kell majd figyelni a pályákon elhelyezett farönkökre ,hiszen a pályabejáráson láttuk először,hogy komoly feladat lesz kerülgetni őket, mert van belőlük rendesen. A lényeg az,hogy technikai hiba nélkül tudjuk befejezni a futamot ami nagyon ránk férne már !

Rajtunk biztos nem fog múlni mivel szinte minden alkatrész új a kocsin,és ami véletlenül nem lenne az abból is legalább 2 db tartalék lesz nálunk a szervizben.:)

Kellenek a kilométerek ,hiszen 2 hétre a Mecsekre indulunk a Cseh IRC futamon.

Támogatok.
OMP Autóház Kft. , Citroen Orbán Debrecen, Medipost Kft., Malompark Bevásárló Központ Debrecen, Folkem Kft., Ju-Fo Bt., Alfa Szerszámcentrum Kft., ,Miskolci Likörgyár Ztr., Frekvencia Kft., Palker Papír Kft., Hun-Tools Kft., Avex Kft.( Hauser Kerképárok forgalmazója ),Szikron Kft., Marikoo Kft.,UK Geoterhm Kft.( megújuló energiák ), Szakjy Kft.,Bakó Team Kft.