Hering: az autóversenyző ne válogasson

Július 1.
Az A7-es bajnokság és az R csoport kupa második helyéről vág neki Hering Gyula és Spitzer Gábor a Veszprém Ralinak, amely a páros kedvenc futami közé tartozik. A Honda Civic Type-R-t felkészítő Budai Teamnek elég sűrű napjai voltak, hiszen két hete ugyanezzel az autóval állt rajthoz Vizin László és Zsiros Gábor a belga IRC-futamon, az Ypres Ralin. Ott megsérült az autó futóműve, kormányzása és differenciálműve is, aminek a kijavításához, várhatóan csak szerda délután érkeznek meg az alkatrészek, de a csapat bízik benne, hogy pénteken már egy tökéletesen felkészített autóval érkeznek Veszprémbe, a gépátvételre.

Hering Gyula: - Kicsit elhúzódott az autó felkészítése. Jelenleg is bakon áll a Budai Team műhelyében. A fiúk minden munkát elvégeztek rajta, csak arra várnak, hogy repülővel megérkezzen a JAS Motorsporttól az alkatrész, és beszerelhessék. Pénteken a gépátvétel után tudjuk csak kipróbálni az autót, bízom benne, hogy pár kilométert tudok majd menni vele.

- Belgiumban én is kint voltam (Vizin) Laci bácsiékkal, ahol a JAS mérnökével kielemeztük a Salgó Rali telemetriai adatait. Nagyon sok tanácsot tudott adni, például hogy használjam többet a motorféket és hogy visszaváltásnál, minden fokozat kapcsolása előtt engedjem fel a féket, mert a komputerünk nem enged egy fékezéssel több fokozatot visszaváltani.

- A Veszprém Ralit nagyon szeretem, talán azért is, mert ez az egyik legrégebbi verseny. Kicsit autógyilkos ugyan, ami miatt féltem is egy kicsit, de az autóversenyző ne válogasson, ott menjen, ahol versenyt rendeznek. A Hondának egyébként erőssége a murva. Tavaly az Orosz Rali (IRC-futamon) abszolút nyolcadik időket is autózott vele Guy Wilks.

- Nagyon tetszik, hogy egynapos lesz a verseny, hogy a rendezők figyelembe vették a nehéz gazdasági helyzetet, és megkönnyítették a versenyzők dolgát. Így egy nappal kevesebb szállást és étkezést kell fizetni az egész csapatnak, és nem utolsó szempontként a versenyzők és a szerelők is kipihenhetik magukat vasárnap. Mert ha tetszik, ha nem, hétfőn mindenkinek mennie kell dolgozni.

Az Országos Rali Bajnokság A7-es kategória bajnokság állása három futam után*:
1. Kőváry-Szentiványi/Tóth 23, 2. Hering-Spitzer 20, 3. Janzer-Nyirfás 18, 4. Lévai-Schweighardt 11, 5. ifj. Kanyik-Demjén 9, 6. Mészáros-Mészáros 7, 7. Holczer-Gáll 6, 8. Veszprémi-Alacs és 5, 9. Hozmann-Kertész 4, 10. Puskádi-Csányi 2

Az Országos Rali Bajnokság R csoport kupa állása három futam után*:
1. Kőváry-Szentiványi/Tóth 23, 2. Hering-Spitzer 19, 3. Janzer-Nyirfás 18, 4. Németh-Béres 16, 5. Lévai-Schweighardt 10, 6. Holczer-Gáll 6, 7. Mészáros-Mészáros 6, 8. Puskádi-Csányi 2

*forrás: MNASZ

A csapat együttműködő partnerei:
Környezetvédő Kft, ROVITEX Kft, J-Group Fotoprint Kft, Ostermann Kft, Budai Team, Honda Kapos, AXIÁL KFT, HÓD-MEZŐGAZDA ZRT, VALKON 2007 KFT, MAGTÁR KFT, STROMBOLY EVENT KFT, ZOMÁER Kft., KAMARÁS-DUNA KFT, Sygnus Kft, GD Gép és Daru Kft, SL Group, Rutin Kft, DC Gépszer Kft, CPH, H–ITB, IS International, 92 Leticia Bt, Pakett 007 Kft, T&R Consult Kft, Aqua Computer Kft, Barbat 2000 Bt. GERGELY GASTRONOMI

Hering Gyula-Spizter Gábor