|
Először
Subaruval Június
29. Szia
Gergő! Annak ellenére, hogy van egy saját csapatod, most egy
román istálló színeiben egy N15-ös Subaruval állsz rajthoz.
Hogyan? - Így van.
Ráadásul az egyik legnagyobb ellenfelünk, Marco Tempestini autójával!
Ő egy Romániában élő üzletember, akinek van egy csapata a Transilvania
Motorsport. Három ilyen autójuk van, ezekből nálunk elég kevés
van, és szeretnének őket Magyarországra is bérbe adni. Ő egyébként
is indul a Közép Európai Kupába, aminek a Veszprém Rally is
része. Elég jó kapcsolatban vagyunk, meghívtak a Rally Showjukra
is, most pedig felajánlották, hogy megkapom a másik autót, menjek
vele. Tulajdonképpen promóciós feladatunk lenne, hogy megismerjék
az autókat, lássák menni, olyan feltételeket kínáltak amire
nem tudtam nemet mondani, boldogan fogadtam el a felkérést.
Az idő rövidségének ellenére, sikerült pár régi és új támogatónkat
is magunk mellé állítani, így semmi akadálya hogy ott legyünk
a rajtnál.
Milyen elvárások fogalmazódtak meg akár a csapat, akár saját
magatok részéről a Veszprém Rallyra? - Nehéz,
mert nem ismerem ezt az autót, a romániai Rally Shown volt alkalmam
kipróbálni, de az egy nagyon rövid barátkozás volt. A verseny
előtti csütörtökön fogunk egyet tesztelni, utána talán okosabbak
leszünk. A másik, amiért nem nagyon tudok tippelni, hogy a Magyar
Bajnokságban nem ment még ilyen autó, így innen sincs viszonyítási
alapunk. A csapat semmilyen elvárást nem támaszt velünk szemben,
de én azért igen, szeretnék az N csoport elejében menni. Veszprémben
utoljára három éve, a Focusszal álltam rajthoz, akkor nem ment
rosszul, a pályákat ismerem és szeretem is, szóval bízok a jó
szereplésbe. A Magyar Bajnokságba nem szeretnék beleszólni így
lehet, hogy mi is csak a Közép Európa Kupára nevezünk. Mit
lehet tudni az autó műszaki tartalmáról? A nevezési lista szerint
ez a legutolsó fejlesztésű N15-ös versenygép. - Sokat
erről sem tudok, mert inkább a Mitsubishikkel vagyok képbe.
Azt tudom, hogy eredetileg N14-nek készült, azóta építették
át N15-re, de fogalmam sincs, hogy min változtattak. Az köztudott,
hogy a Subaruknak a futóműve és a súlyelosztása nagyon jó, motorban
egy picit gyengébb, mint a Mitsubishi, az első tapasztalatokra
a tesztig várni kell.
A versenyzés mellett csapatvezetői feladatod is lesz? - Igen,
Krupp Zoli a murvás versenyeken a mi autónkkal megy, így arra
is oda kell figyelnünk, hogy velük minden rendben legyen. Az
idei évre ennyi volt idehaza, vagy láthatunk még? - Ez a lehetőség
erre az egy versenyre szól, a továbbiakról még nem tudok nyilatkozni.
Számunkra most a román pontvadászat a legfontosabb, ahol elég
jól állunk, félidőben hét ponttal vezetjük a bajnokságot. Nyirádon
tavaly is rajthoz álltunk, és bár az ideivel kapcsolatban hallottam
némi bizonytalanságot, de most is tervbe van. Ezen kívül lázasan
készülünk az augusztusi Rally Showra! Hogy
álltok az előkészületekkel, vannak már nevek? - Nagyon
jól állunk, egyedül neveket nem tudok még mondani. Folynak az
egyeztetések, de még nem sikerült senkivel százszázalékosan
megegyeznünk, addig nem is szeretnék neveket mondani. A Rally
Shownak lesz majd egy saját blog oldala az Interneten, itt mindenki
nyomon követheti a legfrissebb fejleményeket. Gergő,
köszönjük és sok sikert a hétvégére!
|
|