Elmaradt a fejlesztés!

Május 22.
Sajnálatos módon mégsem érkeztek meg a beígért fejlesztések a S1600-as Polo-hoz, amin nem is lepődött meg a csapat, hiszen a Polo-t 2004-es homologizációja óta nem fejlesztette a VW. A legnagyobb fejlesztést Bagaméri Laci felesége Judith jelentette a Prológ erejéig, mivel majd 40kg-al könnyebb a hivatalos Co-Driver-nél.:o)

Salgó Rally, ismét egy kiélezett küzdelemben sikerült megszereznünk a második helyet, amit már idén második alkalommal tudhatunk a magunkénak. Unicumnak számítottak a Szlovák pályák amit már nagyon várt a csapat. Pálinkás Zsoltról tudni illik, hogy még az agyonnyüstölt magyar pályákkal sincs 100%-osan képben, nem hogy a teljes homályt fedő Szlovák aszfaltcsíkokkal. Természetesen itt csakis a páros összeszokottsága és a 100%-os bizalom elvét alkalmazva lehet eredményt felmutatni. A szombati nap a bizalom szellemében telt, ami részben meg is hozta a várt eredményt, hiszen az első gyorson több mint 5 sec -et akasztottak Ollé nyakába. Egy kis nagyképűséggel azt szokták erre mondani, hogy ez még gombócból is sok :o), de sajnos nem ízlett a Suzuki Team-nek a menü és a következő két gyorson visszakaptuk a főztünket, el is rontottuk a hasunkat egy kicsit! :o) A három gyorsot követően a szervízben csupán az ablakot kellett letisztítani, és egy lélektani 2,6 másodperces előnnyel a citromsárgák vezettek.

Laci és Zsolt nem adta fel a küzdelmet, és maxximális koncentrációval készült a délutáni összecsapásra. A 4-5 gyors tizedekre menő csatát hozott, ami már aggódásra adott okot, félő, hogy felmondják az idegek a szolgálatot és bedobja valamelyik páros a vasat az erdőbe. Nem így történt. A 6. gyors eldöntötte a szombati napot, 9 gombócot spájzolva 11 másodpercre nőtt a hátrányunk. Sajnos a Polo-nak nem kimondottan kedvez az erős emelkedő, és a tengerszint feletti 4-500 méteres magasságot sem lehet a pozítívumok mellett felsorakoztatni. Vasárnapra már egy kicsit leeresztett a lelkesedés, Zsolt saját bevallása szerint egyszerűen "lassan megyünk"-kel kommentálta a Mátrakeresztesi 9 másodpercet. Nem szerettük volna a nyári szünetet kasztnizással tölteni ezért elegánsan feltettük a kezünket és a biztos pontszerzést tűztük ki célul.

Azért az utolsó gyorson az utolsó kanyarban még sikerült egy padkát fogni a S1600- zal amit a csodával határos módon túléltünk futóműtörés nélkül.

Köszönet a támogatóinknak ,hogy mellettünk állnak:
Aki szereti a Polo-t 9000 fordulaton hallgatni az: STATOIL-t tölt a verdájába, Dr Marcus légfrissítőt aggaszt a tükörre, a bogarakat az Autoshop termékeivel mossa le a szélvédőről, ha bulizni megy AKÁCMÉZES-t iszik, és hazafelé Maxx Energy italt iszik, hogy éber maradjon!

Maxx Rally Team