|
Pethőnek
három megforgáson múlott a dobogó Május
18. Pethő
István: - Az első nap kicsit meglepő volt. Az első
gyorsaságin megtapasztaltuk, hogy milyen hó nélkül havon autózni.
Annyira kihordásos, nedves volt a pálya, hogy borzasztóan csúszott
az autó. A második gyorsaságira kezdtünk (Bacigál) Igorral összeszokni,
a harmadik széles, hegyi pálya viszont nem jött be. - A második
körre sikerült egy kicsit gyorsulni, és az ORB negyedik helyén
zártuk a napot. Másnap próbáltuk a hátrányunkat ledolgozni,
a harmadik gyorsaságira meg is előztük Trencsényit és feljöttünk
a harmadik helyre, de nagyon kellett figyelni Osváth-ra is,
mert komolyan támadott mögöttünk. - Az utolsó
körre nem raktam fel új gumit, mert spórolni akartam. Most már
tudom, hogy nem kellett volna. Cereden kétszer is megforogtunk,
és Trencsényi és Osváth is megelőzött. Kb. húsz másodpercet
veszítettünk a két megforgással. Ezzel el is dőlt, hogy ötödikek
leszünk. Az utolsó előtti gyorson megint csak megforogtunk,
de ott csak három másodpercet hagytunk bent. - Az ötödik
helyezés ebben a mezőnyben nem rossz. Az év elején azt a célt
tűztük ki, hogy az első ötben legyünk, ezt eddig mind a három
versenyen tudtuk hozni. Most azonban egy kicsit mérges vagyok
magamra, mert az én hibámból buktunk el egy dobogós helyezést,
amivel a bajnokságban is dobogós helyen állhatnánk. - (Bacigál)
Igorral ez volt az első közös versenyünk, szerintem nagyon jól
navigált, hamar összeszoktunk, ebből semmilyen hátrányunk nem
származott. Az autón egy új beállítást próbáltunk ki, ami jónak
bizonyult, úgyhogy az autó is tökéletes volt. Ezúttal a sofőr
hibázott. - Nagyon
örülünk csapattársaink, Balogh Jani és Zentai Kornél második
helyezésének, és hogy az általunk felkészített Mitsubishijük
hibátlanul ért célba. Az Országos
Rali Bajnokság állása három futam után*: A Dynamic
Rally Team együttműködő partnerei: Dynamic Rally Team
|
|