Eger "bukta"

Április 8.
Amilyen jól kezdődött olyan szerencsétlenül végződött a verseny a Citroen Saxo-val versenyző páros számára.

A gépátvétel, a szokásosnál is gyorsabb és minden probléma mentes volt, hála a jól felkészített és teljesen szabályos kocsinak köszönhetően. Egerben mindig jó hangulat várja a versenyzőket,lehet az év első versenye és a régen nem látott barátok,vagy a sok szurkoló,de itt mindig jól érzi magát az ember.A nap az esti órákban teljesedett ki amikor a Dobó Téren áthaladva olyan embertömeg fogadta a versenyzőket,ahol szívesen menne végig az ember többször is.:) Másnap teljesen felszabadultan indultunk neki a gyorsaságinak,ami meg is látszott az gyors idején is,így sikerült egy jó kat.4 időt szaladnunk. Azt tudtuk,hogy Radó Pistit ,ha nincs technikai gondja megfogni a magyar mezőny nem igen tudja. Így csak a saját magyar értékelésben versenyző párosok idejét szemléztük. A második Szuhai gyorson,saját bevallásom szerint is óvatosan haladtam,és a gyors közepén sajnálatos módon pont utolértük az árokból elénk kirakó Kurtos Robiékat. Robi későn vette észre azt,hogy mögötte haladunk,gondolom el volt foglalva a saját dolgaival? így némi vonatozás után mikor észre vett sikerült elengednie. És ami szimpatikussá teszi az egészet,hogy utána telefonon elnézést kért tőlünk. No Problem Robi. Szuha után lévő gyorsokon egész jól sikerült letalálnunk, bár Magyar Mikitől,és a zsonglőr kezű Martintól kaptunk,de úgy voltunk vele a jótól nem szégyen kikapni.

A második Szuhán ismét kibabrált velünk a sors, egy kombináció után sikerült betalálnunk az erdőbe és néhány fa kikerülése után és a hátramenet igénybevételével ismét egy szenzációsan szar időt futnunk. ? Lesz ami lesz,a lényeg ,hogy célba érjünk. A szombati nap utolsó gyorsaságiján,már kezdtem nem hinni benne. A rajt után ,már éreztünk,hogy valami nem kerek erőtlennek tűnt a kocsi bent a gyorson,nem akart menni,mint a nap előző időszakában. Nem baj gondoltuk , esti nagy szerviz orvosolja a gondokat. Sajna nem így lett. A gyorsról leérve a stop után megálltunk sisak levételre és némi folyadék bevitelre. Vesztünkre. A kocsi ugyanis úgy gondolta ő nem megy tovább, ugyanis 15 perc indítás után sem akart beindulni. Az elektromos AC bojkottálta a verseny további kimenetelét,és mint utólag kiderült ez okozta a gyorson is a kocsi lomhaságát. Kevés benzin még egy N-es kocsit sem gurít úgy ahogy kellene. Miután a menetlevelet leadtuk és behúztak a srácok a szervizbe egy gyors ac csere után saját lábán mentünk vissza a szállásra, ilyen a technikai sport.Külön gratula a célbaérőknek,és főleg martinéknak akik az öregeket meghazuttolva keményen nyomták a gázt és remek időket futva értek a magyar értékelésben a második helyre. Remélem azért sikerül majd visszavágnunk miskolcon.

Támogatóink: OMP Autóház Kft. ,Citroen Orbán Debrecen,Medipost Kft.,Folkem Kft.,Ju-Fo Bt.,Alfa Szerszámcentrum Kft.,Szakjy Kft.,Bakó Team Kft.,Miskolci Likörgyár Ztr.,Frekvencia Kft.,Palker Papír Kft.,Hun-Tools Kft.,Avex Kft.,Szerviz Sped Kft.,Szatex Kft.,Társ 95 Kft.

Bakó László-Gyöngy Imre