Értékes pontok/bíztató részeredmények

Április 6.
Túl vagyunk a szezonnyitó Eger Rallyn, hasznos és új tapasztalatokkal és egy Abszolút 3.-hellyel zártuk a hétvégi versenyt.

Nagyravágyó céljaink voltak Egerrel kapcsolatban. Szerettünk volna versenyt nyerni, amire meg is kaptuk az esélyt a Korda Teamtől, hisz a mezőny legfiatalabb WRC-je a miénk volt.

Új Navigátorommal, Csökő Zolival a pályabejáráson megtaláltuk a 100%-os összhangot és a stratégiánk is jó volt az első körre.

Óvatosan kezdtünk az első két gyorsaságin, a 3. pétervásári gyorson néztük csak meg igazán, hogy mire is vagyunk mi képesek. Ezen a szakaszon futottam meg az első Abszolút időmet mióta az Első osztályban indulok. Ezzel átvettük a vezetést a versenyben és első helyen futottunk be a szervizbe. A Csapat ekkor leírhatatlanul boldog volt. A 4. gyorson tovább növeltük az előnyünket, majd az 5., szuhai szűk levágós úton egy lassú defekt miatt megforogtunk. Szerencsétlenségünkre olyan szűk helyen, hogy csak 4. tolatás után tudtunk egyenesbe állni. Sajnos a szakasz hátralévő 3 km-ben még egyszer megforogtunk, féktávon mintha kihúzták volna a talajt alólunk. Kb. 1:25 mp-et hagytunk elveszni. Ezzel visszacsúsztunk a 7. helyre.

A második kört az 5. pozícióban zártuk. A célunk innentől a 3. hely megszerzése volt, amire reális esélyeink voltak. A napot ennek megfelelően ezen a helyen zártuk.

Szombat este kicsit csalódott voltam , de mindenki vigasztalt, hogy ez megtörténhet bárkivel és ez benne van...

A vasárnapot már egy teljesen új versenynek fogtuk fel, gyorsaságikat akartunk nyerni és bizonyítani az ellenfeleknek, hogy számolniuk kell velünk is. Négy Speciál szakaszt írtak ki vasárnapra a rendezők a mezőnynek, 2x 27 km-t és 2x 12 km-t. Az első 27 km-es szakasz nagyon jól ment a 20. km-nél 10 mp-el vezettünk a nézők állítása szerint, de egy újabb defekt miatt csak a 3. időt autóztuk 3 mp-el elmaradva Norbiéktól. A hátralévő 3 gyorsaságin nem adtuk fel Zolival a küzdelmet, autóztunk egy Abszolút első időt és két másodikat.

A SUBARU S12b WRC-n folyamatosan állítottuk a futóművet. A Prodrive-os mérnök sokat szeretne csiszolni a stílusomon, adott is néhány tippet hogy mit kellene másképp csinálnom, hogy gyorsabb legyek. Robnak, a mérnöknek aki Petter Solberg személyes mérnöke volt, tetszett a közös munka, legfőképp azért mert amit kért azt mi próbáltuk követni és kipróbálni a gyorsokon. Ezen a versenyen most „csak” Abszolút 3.-ok lettünk, de megvan az esélyünk az első helyre is, hisz az Autó nagyon jó, amit ezúton is köszönünk Korda Eriknek!

Miskolcon már nagyobb eséllyel indulunk az első helyért vívott csatába.

Köszönjük a Lehetőséget a Koda Team-nek és a szponzorainknak, hogy bizonyíthattuk, versenyképesek vagyunk az abszolút bajnoki címre!