Szép feladat előtt

Április 2.
Minden tekintetben felkészült az idénynyitó egri futamra a Hell Racing Team abszolút bajnoki címvédő kettőse.

Spitzmüller Csaba: - Mindenképpen szeretnénk megvédeni a bajnoki címünket. Azt szokták mondani, hogy ez nehezebb, mint megszerezni. Ez így volt az N-csoportban is. Szép feladat, nagy teher lesz. Nincs sok szabadidőnk, viszont ezt szeretjük, ezt élvezzük. Sok versenykilométer van bennünk, és ez sokat segít. A Ferrarival sokat tudtam menni aszfalton, igaz a mostani keleméri teszten nincs sok tiszta felület, elég poros, felhordásos az út, be is paráztattam magam néhányszor. Sok mindenben megváltozott a bajnokság. Sajnos lesznek hiányzók, nagy nevű hiányzók, amit nagyon sajnálok. Viszont vannak örömteli dolgok, hiszen vannak új autók! Biztos, hogy nem fogják ingyen adni a sikert. Ha az időjárás kegyes lesz hozzánk, akkor nem a gumiválasztás, hanem a defektek és a technikai problémák dönthetik el a verseny végkimenetelét és nyilván az, hogy ki a gyorsabb.

Kazár Miklós: - Az autó teljesen tökéletes, de még próbálunk finomítani rajta. Olyan érzésem van, mint ha nem telt volna el öt hónap, olyan mintha néhány nappal lennénk a Mecsek rali után. Szeretnénk jó helyezést elérni, ám úgy érzem, hogy a többiek komolyan fejlődtek technikában. Mi maradtunk a csapatnál, ami bevált. Nekivágunk Egernek, meglátjuk, hogy miként fog sikerülni. Tavaly majdnem összejött, de volt egy váltóproblémánk, meg az a bizonyos rumlis gyors... Idén egy hellyel szeretnénk előrébb végezni, mint egy éve. Egész évben Pirelli gumikkal fogunk menni, ehhez egy kicsit hozzá kell majd szoknunk. Az autó teljesen fel van újítva, vannak benne újítások. Az első rali I-es idénynyitóm? Húúú! '92-ben a Mecsek ralin volt az első bevetésem Markovics Gyurival Trabanttal, egész évben. Igaz, a végén már egy Peugeottal, mert amikor Ördög Mixi megelőzött minket egy gyorson, mondtam Gyurinak, hogy ebbe a kocsiba be nem ülök többé! A kedvenc évadnyitóm a 2000-es, akkor mentünk Spicivel először együtt komolyan. Az első gyors előtt a rajtban bő 40 percet kellett várnunk, ami nem tett túl jót a gumiknak. Forddal mentünk: elrajtoltunk, 1-2-3-4-5, és bizony az a bizonyos Ford 200 kilométer/óra fölött volt hamar. Spici a jéghideg gumikkal benyomta a féket és a legelső gyors, legelső kanyarjában úgy megforogtunk, hogy azt hittem fejre állunk. 150 métert csúsztunk, megálltunk egy híd előtt, dobott egy hátramenetet és mentünk tovább. Ezt soha nem fogom elfelejteni. A mostani versenyen a hosszú gyorsokon kell észnél lenni, mert ha kapunk egy defektet, akkor nagyon hátra lehet csúszni. Be kell osztani mindent, nem kell ész nélkül menni. Pontosan, precízen kell menni... és nyernünk kell!

Köszönjük Partnereinknek!: Hell Energy Drink, Mammut Bevásárló-és Szórakoztató Központ, Pirelli, Szemerey Transport Zrt, Jánosik és Társai Kft, P2P Kft, Protacon Kft,"KIS" Kft, Adeptus Építőipari Zrt, Saubermacher Magyarország Kft, Cirkont Hulladékgazdálkodási Zrt.

Hell Racing