Pethő először N csoportban

Április 1.
A korábbi A8-as futamgyőztes Pethő István és Rubóczky Attila az idén N csoportban folytatja, egy vadonatúj Mitsubishi Lancer Evo IX RS-sel. Az autót ugyanúgy a saját műhelyükben építették, mint tavaly Balogh János Mitsubishijét. Pethő szerint most is tökéletes munkát végeztek, úgyhogy az autón nem fog múlni.

Pethő István: - Kicsit fájt a szívem, hogy ott hagytuk az A8-at, mert nagyon szerettük a tavalyi autónkat, de előbb-utóbb be fogják tiltani azt a kategóriát, úgyhogy mindenképpen váltanunk kellett.

- Már tavaly is azért kezdtünk el építeni egy N-es Evo IX-est, hogy azzal versenyzünk, de aztán Balogh Jancsi kibérelte az autót, és annyira elégedett volt vele, hogy az idén is azzal akart versenyezni. Ezért megvettük az ő autójának a testvérét, ami szintén Dubaiból származik. Amelyik autónkkal Balogh versenyez, annak az alvázszáma 76-os, a mienk 78-as.

- Most is nagyon alapos munkát végeztünk. Amit a szabályok lehetővé tesztnek, és amit meg lehet vásárolni, azt mi mindent beépítettünk. Szerettünk volna az elején egy nagyon jó autót építeni, hogy év közben ne kellje toldozgatni. A két autónk teljesen egyforma, mind a kettő abszolút top autó, úgyhogy azon nem fog múlni sem Balogh Jancsi, sem pedig a mi szereplésünk.

- Mivel az utolsó pillanatban lettünk készen vele, tesztelni nem nagyon tudtunk. Szerencsére tavaly Balogh Jancsival elég jó beállításokat találtunk aszfaltra, mi is azzal fogunk kezdeni, és menet közben finomítjuk.

- Biztosan egészen más lesz az N-es Evo IX-es, mint az A-s Evo VI-osunk volt, ezért az első versenyen az a célunk, hogy végig menjünk és minél több tapasztalatot szerezzünk. Miskolctól szeretnénk jobban rámenni az eredményre.

Rubóczky Attila: - Eddig még csak üléspróbán voltam az új autóban. Tavaly ültem Balogh Jani mellett egy teszten az N-esben. A rajtnál nem volt benne az a kitörő erő, mint az A-sunkban, de kanyarban, az aktív hajtás miatt sokkal jobb volt.

- Az N csoport nagyon erős, nem is célunk, hogy mindjárt az első versenyen abszolút időkre menjünk, de szerintem (Pethő) Tyutyu van olyan jó pilóta, hogy ezt a feladatot is meg fogja oldani. Bízom benne, hogy az időjárás jó lesz.

- Tavaly a ködben meg az esőben elég sokat szenvedtünk, de tavalyelőtt szép időnk volt. Remélem, hogy ez minden páros évre igaz, és az idén is napsütésben versenyezhetünk.

A Dynamic Rally Team együttműködő partnerei:
Nagoya Kft, Visegrádi Ásványvíz, Lavina Szerviz Kft, International Logistic Gateway, Duna-Doom 2003 Kft, Partner Cable Kft, Metrirep Kft, Fülöp Transport, Cola Trans Kft, Softipo Kft, Bálint Sped, Alumatik Kft, CrewPrint, H-Reklám, SHX Gold Kft, Farécla, Berner, Stihl Jegenye Kft., Rock Oil Kft, Nord Orient Kft, Energia-bírság.hu, Lavina Szervíz Kft, Masped Csoport, Batki Trans Kft, Sibor 9777 Kft, Dynamic Duo, Visualia Design Stúdió, Valenite Safety, D'94 Kft, Tiszaújváros Transz Kft, Citroen Vác, Alg Logistic, CT Mix Kft, "Hunyadi" Zrt, Mobilis 2000 Kft, Fókusz-92 Kft, Acquisitio Kft, KDB Trans Kft, M1 Fitness, Kalaschnikow, Szofa, Marywood Trans Kft.

Dynamic Rally Team