|
Darázsiék búcsúznak Január
5. Sajnos eljött minden Dakaros
rémálma, a Szalay Dakar Teamnél ráadásul duplán, vagy úgy is
mondhatnám, hogy csőstül jött a baj. A Darázsi Zsolt vezette MAN versenykamion legénységének
ismét ugyanazzal a problémával kellett szembesülnie: megállt
a kamesz motorja, vagyis szerelőberkekben inkább úgy mondják:
a SZÍVE. Nem gondoltuk volna, hogy ez a kamion kieshet
a versenyből, amely végigélt már négy Dakar Rallyt, melyeket
gond nélkül be is fejezett. Az évek során sokszor izgultunk
azért, hogy a csapatvezető Szalay Balázs kiesik egy-egy szakaszon,
de az még soha nem merült fel, hogy a biztos háttér, a "kiskamesz",
aki mindig kihúzott mindekit a csávából, amerre járt, egyszerűen
megáll és nincs tovább. Az idei verseny első két napján már megijedtünk,
de a csapat szerelői lelket leheltek belé és ismét beállt a
csatasorba, rendületlenül. Holnap nem fog. Vége, Darázsiék kiszállnak
a versenyből. Sajnos túl messze vannak még a tábortól, onnan
nem tudnak már értük menni, nekik pedig nincs már idejük arra,
sem erejük, hogy helyben megjavítsák és nekiálljanak a hátralévő
több száz kilométernek. Mire akárhogy is, erőn felül beérnének
a táborba, a mezőny addigra már régen elporol... A másik rossz hír a Szalay Balázs-Bunkoczi László,
illetve a Daniel Saskin-Damir Bruner autós párosokat érinti.
Ők most háttértámogatás nélkül maradnak. Ősdakarosként és mindenki
ismerőseként nem azzal lenne baj, hogy nem találnak olyan partnert,
aki elviszi a motyójukat. Segítő kéz hál' istennek akad bőven.
Csak nincs mit bepakolni, mert az autók fő tartalék alkatrészei
Zsozsóék kamionjában vannak... A legénységből Bahor Bea hazarepül, a két srác,
Darázsi Zsolt és Kis Róbert Buenos Airesből ismét nekivág a
túrának és autóval megy a csapat után, hogy csatlakozzon a Dakar
mezőnyéhez. A csapat másik Opel Antarája is előkerült, a
hátsó híddal voltak gondjaik, de már a szakasz vége felé járnak,
mert a T4 a segítségére volt, még egyszer, utoljára. Szalay
Dakar Team
|
|