{
|
Otthon,
édes otthon... November
17. Ezt nyilatkozta
Laci a Prológ előtti rajtdobogón. Később igaza is lett, tényleg
nagyot meccselt a csoporttársakkal, de hogy az abszolút 6. és
N csoport első helyen végez, azt ő sem gondolta volna, pláne
nem így...de hogyan is? Kezdődött
egy nem túl jól sikerült szombati első körrel, ami minden ralis
rémálma, etap-etap hátán. Így az első kör után Laci csak ennyit
nyilatkozott elkeseredettségében: „Rosszul sikerült ez a kör,
nem úgy, ahogy terveztük, ’slick’ gumikkal mentünk ki, úgy,
mint az eleje, csak mi elóvatoskodtuk az egészet. Valószínűleg
rossz a ’difink’, ki kell cserélni a hátsót, mert nagyon szorul,
és így fogja az autót.” A második
kör már jobban alakult, nem volt etap, és végre az új gyorson
is mindenki megmutathatta, mit is tud. Sok múlt a beállításokon,
és azon milyen gumit választottak a versenyzők. Laciék ebből
a szempontból nagyon szerencsések voltak. " Felszáradt
a pálya, és úgy látszik szárazon bátrabban tudunk menni, talán
kicsivel. Nyomjuk neki! Nagyon jó volt a gumiválasztásunk, most
egy kicsit variálunk a gumikkal, de be kellene érni a negyedik
helyen. Hadikékkal küzdünk érte! Autó hibátlan, talán ilyen
jó még sosem volt.” Laciéknak
a szombati napot abszolút 13. és N csoport 5. helyen sikerült
befejezni. A vasárnapi
első gyorsok mindjárt akadályt állítottak a versenyzők elé,
köd, nyálkás útviszonyok nehezítették a dolgukat. Laciék a klasszikus
Camping - Árpádtető gyorson abszolút 7. és N csoport 2. időt
autóztak, és vasárnap megállíthatatlan volt ez a lendület, a
legjobb időt a nyárásvölgyi gyorson teljesítették, abszolút
6. és N csoport 2-ként, és meg sem álltak egészen a verseny
végi abszolút 8. és N csoport 3. helyig. Laciéknak tényleg bejött
a hazai pálya, de egyáltalán nem jellemezte őket a lazaság,
nagyon is komolyan vették ezt a versenyt. A céldobogón abszolút
8. és N csoport 3-ként haladtak át, de később megváltozott a
helyezésük. A verseny közbeni és a verseny végi technikai ellenőrzéseknek
„köszönhetően” kiderült hogy több N-es autónál nem volt minden
rendben, így kizárásra került többek között az N csoport első
és második helyén célba érkezett két páros is. Így nem csak
csoporthelyezésben, de abszolútban is kettővel jobb helyen végeztek,
így lett a 8-ból abszolút 6. és N csoport 3-ból egy első hely.
"Büszkék vagyunk arra, hogy az általunk
elért eredményt egy, a Technikai Bizottság által is szabályosnak
minősített versenyautóval értük el, amiért köszönet a Topp-Cars-nak,
elsősorban Topp Zolinak, aki nemcsak egy szabályos, de egy nyerő
autót biztosított a versenyre. Versenyzők vagyunk, számunkra
a pályán elért eredmény az elsődleges, nem foglalkoz(t)unk a
vetélytársaink autójával (ez a Technikai Bizottság feladata).
Szerintünk a jövőt illetően mind a versenyzők, mind a nézők
érdeke, hogy mindenki a szabályoknak megfelelő autóval mérkőzzön
meg egymással, mert akkor alakulhat ki korrekt, izgalmas küzdelem." Laciéknak
ez volt az eddigi legjobb eredménye abszolútban és N csoportban
is, és az, hogy ezt hazai pályán érték el külön öröm. A Topp-Cars
Rally Team versenyzőpárosai ezúton is köszönik az egész éves
támogatást a szponzoroknak, a csapatnak a munkát, és a nézőknek
a kitartó szurkolást! Köszönjük!
|
|