{
|
Ilyen
a rali! November
17. Gáll
Csaba: - Szeretem a pécsi pályákat, változatosak gyorsak.
A novemberi időpont miatt sejtettük, hogy egy jó kis locs-poccsos
verseny lesz. Minden lehetőséget kezünkbe adott a sors, hogy
jó eredményt érjünk el, hiszen esett az eső, ami nekünk fekszik.
- Jól indult
a verseny a prológon megpróbáltunk szépen menni, nem kíméltem
a Büszkét! Ilyen "riszálom -úgy is, úgy is" stílusban
kapartattuk végig. Csapatfőnököm haját az égnek állítva, hiszen
megígértem neki, hogy nem bántom nagyon a Büszkét. De bevallom,
nekem fontosak a nézők! Én sem szeretem, ha valaki időre megy
a prológon, annak a látványról kell szólnia! - Az első
körre esőgumival mentünk ki. Az első Bakonyai gyorsasági szakaszon
sikerült 23, 5 másodperces előnyre szert tenni. Az volt a tervünk,
hogy az első körben nagyon sietünk, aztán beosszuk az előnyt.
Ezt keresztülhúzta a csúszás, az Órfűi szakasz előtt majd egy
órát várakoztunk, elált az eső és a pálya felszáradt. A vizes
gumink nagyon hamar elmelegedett és csúszott. Autózásunk látványos
volt és ezt néha túl is színeztem, kicsit belefeledkeztem, hogy
ez most időre megy! Andrissal együtt borzasztóan élveztük a
kapartatást! Ennek eredménye egy túlcsúszás és egy megpördülés
volt, bent hagytunk legalább 30 másodpercet. - Következett
a fekedi pálya, ami előtt megbeszéltük, hogy okosan, de tempósan
megyünk. Ez majdnem sikerült is, a szakasz vége felé egy hosszú
jobbosban bevágódtunk egy árokba orral. Szerencsénk volt, mert
sok néző volt és ki tudtak minket szedni, amit ezúton szeretnék
megköszönni nekik! Itt kb. 40 másodpercet, vesztettünk el. - A következő
körre intermédiákat tettünk fel, amik beváltak nyertük a bakonyai
szakaszt ismét. Az orfűi gyors előtt ismét álltunk egy órát
és ránk esteledett. Lámpával nem készültünk, így érdekes volt
a sötétben kanyarodni néha a semmibe. Az esti ködpárától csúszóssá,
szappanossá vált aszfalton, nagyon nehezen tudtam az úton tartani
a Büszkét. - A fekedi
gyors a végére még sarasabb, még csúszósabb lett, mint elsőre.
Ráadásul a váltónk is kezdte megadni magát, mint utóbb kiderült
a harmadik fokozat szinkrongyűrűje kettétört, de hiba nélkül
sikerült teljesíteni így ismét csak a harmadik helyre volt elég
az időnk. - Mivel
mindkét napot egy-egy külön versenynek értékelték a historicban,
így a harmadik helyen, végeztünk a szombati napon. 24 másodperces
hátránnyal, ami így utólag az elvesztegetett több mint egy percet
figyelembe véve bosszantó. - Az esti
szervizben úgy döntöttünk, hogy vasárnap már nem rajtolunk el,
a váltó miatt. Tartalékváltónk nem volt, és ha a szinkron bepottyan
a fogaskerekek közé, akkor ott elég jól lerendezi a dolgokat.
Ferjáncz
András: - Az időjárás hasonló volt, mint az Elba Rali,
esős-saras. Nagyon jól tudtunk kezdeni, Csabának az erőssége,
hogy a verseny elejét jól meg tudja húzni. Az orfűi körgyors
előtt sokat kellett várni, hogy elrajtolhassunk, az eső is elállt
a pálya is felszáradt. Így a vízre való gumikon kellett menni.
Ezek elég hamar elmelegedtek és nagyokat csúszkáltunk. - Kétszer
hibáztunk, de mégsem ez miatt vesztettük el a versenyt, hanem
a fekedi gyorson becsúsztunk az árokba és túl sok időt veszítettünk.
Harmadikok lettünk szombaton, de nem vagyok elkeseredve, iszonyatosan,
élveztem a versenyt! Nagyon sok jó verseny élménnyel lettem
gazdagabb. Sajnos a vasárnapot a váltógond miatt nem teljesítettük,
de ilyen a rali. - Idén nagyon
megszerettem a "Büszkét"! Egy ízig-vérig versenyautó,
üvölt, csattog, zörög. A mostani gondot leszámítva nagyon megbízható,
hálás versenyautó. Nagyon élvezem a hátsókerék hajtást, amellett,
hogy látványos nagyon gyorsan is lehet vele menni. Mindenféleképpen
nagy köszönet a bíztatásért és a segítségért a nézőknek! Nagy köszönet,
hogy az Allianz Mecsek Ralin is velünk voltak támogatóink: WATT22
Kft, IP Park Kft, Gyuszi-Gumi, Planumcomp Kft, Motorex Kft,
Rally&Racing
|
|