{

 

 

Idei legjobb

November 12.
Az év utolsó versenye volt a Subákok számára az idei legjobb verseny. Gyakorlatilag a verseny kezdetétől a győzelemért harcoltak, végül az N3-as kategória 2. helyén értek célba.

Nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel, hiszen Ákosnak hosszú évek óta ez volt az első aszfaltos versenye, sőt az előző nyirádi futamon vezette először élesben a Clio-t versenykörülmények között. A prológ nyomvonala ugyanaz volt, mint a korábbi években, így a bejárást mellőztük. Ezért is volt nagy meglepetés, hogy 2,9mp-el az élen végeztünk :-)!

A szombati versenynap sajnos 2 balesettel kezdődött. Reméljük Budaváriék és Tagaiék is már jól vannak! Jobbulást kívánunk nekik ezúton is! A balesetek miatt etapként teljesítettük Bakonyát és Orfűt is, majd biztonsági okokból törölték a fekedi gyorsot. Így az első szervizparkba egyetlen versenykilométer megtétele nélkül érkeztünk.

A második körben ugyanazok a szakaszok vártak a mezőnyre, amiken már -az első körben bekövetkezett balesetek miatt is gondolom- mindenki egy kicsit óvatosabban közlekedett.

Ezen a 3 gyorson nagyjából kiderült, hogy Bessenyeyékkel fogunk csatázni, de az is kiderült, hogy ha győzni akarunk, akkor nagyon be kell vállalni a tempós szakaszokat. Ott ahol gyorsan kell menni sikerült mindenhol nyernünk, de a kigyorsítós, sok emelkedővel tarkított szakaszokon nem lehet könnyen megverni a turbó dízelt. Talán majd jövőre... :-)!

A megtartott 9 gyorsaságiból 4-et megnyertünk, és az utolsó, mindent eldöntő nyárásvölgyi szakaszon egy kicsivel többet vállaltunk a kelleténél. 2szer megforogtunk :-)! Mindez rajtunk múlott, mert ha az első gátlókat a szakasz előtt közelebb állítjuk a száraz beállításunkhoz, akkor a megforgás nagy valószínűséggel nem következett volna be. De a „ha”-val kezdődő mondatoknak ugye itt nincs helye... :-)!

Szóval az utolsó gyors előtt 10,3mp volt a lemaradásunk, aminek ledolgozására volt reális esélyünk, hiszen az első körben itt 12mp-el gyorsabbak voltunk. Az első megforgást követően még nem adtuk fel a reményt, de néhány kanyarral később egyértelművé vált, hogy elúszott az első hely :-)!

Ez a rallye, ez benne van :-)! A kocsi legalább karcmentes :-)!

Gratulálunk BZ-nek a futamgyőzelemhez, Rimár Tomiéknak az N3-as Spiciéknek pedig az abszolút magyar bajnoki címhez :-)!

Most felkészítjük a Clio-t a Mikulás Rallye-ra, a nevezést pont most adtam fel :-)!

Köszönjük támogatóinknak:
TESA Tape Kft., BÉER Kft., Renault-Autócentrum Szabó Kft.-ÉRD, MAPO-BAU Kft.-INHEMIWA, Lavina Szerviz Kft - Mobil 1, AutóExpressz Gyorsszerviz, S-AUTÓ Kft., Renault Nyéki Balassagyarmat, SUBA FOTÓ