{

 

 

Pethő nem indul Pécsen

November 5.
Nem áll rajthoz a Mecsek Ralin Pethő István és Rubóczky Attila, akik az idei A8-as Mitsubishijüket Pécsre egy N-es Evo IX-esre akarták cserélni, ezért ezzel is neveztek, de végül nem találtak autót.


Pethő István: - A sok kiesésünk után A8-ban nem motivált volna a bajnoki negyedik hely, ezért N-es autóval neveztünk Pécsre. Nagyon szerettünk volna egy új Evo IX-est venni, de kész autó nem volt, csak olyan, amin dolgoznunk kellett volna.

- Bérleményben is gondolkoztunk, de nem találtunk megfelelőt, ami olyan színtű lett volna, mint a mi Evo IX-esünk, amivel Balogh Jani versenyez. Jó lett volna kipróbálni egy N-es autót, de nem akartunk kapkodni sem, ezért inkább úgy döntöttünk, hogy kimarad a Mecsek Rali.

- A jövő hétvégére meghívtak minket a kóspallagi ralisprintre, azon még szaladunk egyet az A-ssal, utána szeretnénk már az N csoportra koncentrálni. Balogh Jani autójával bebizonyítottuk, hogy tudunk jó N-es autót készíteni, egy ugyanolyat szeretnénk magunknak is.

Rubóczky Attila: - Nagy bizakodással vártuk a Mecsek Ralit. Nagyon szerettünk volna kipróbálni egy N-es autót. Jó lehetőség lett volna egy olyan versenyen kategóriát és autót váltani, amit ismerünk, szeretünk és az eredményeink is mindig jók voltak rajta. Ez sajnos nem jött össze, úgyhogy mostantól már a jövő évre koncentrálunk.

A csapat együttműködő partnerei:
NAGOYA KFT, LAVINA SZERVÍZ KFT - MOBIL 1, Visegrádi Ásványvíz Kft. Bálint Sped, International Logistic Gateway Kft. Fülöp Transport, STIHL Jegenye Kft, Dafusz Kft, Car&Car Bt, NEOCONS Kft, SZOFA, AP Motorsport Kft, JRJ Bt. Autóvizsgáztatás Fót, PartnerCabel Kft, Alumatik Kft. Metrirep Kft, PERPETUUM MOBILE KFT, DUNA-DOM 2003 KFT, ABW Kft Vác, Crew Print, Shx-Gold Kft, H-Reklám Bt, Cola Trans Kft, HUD-TECH KfT Dunakeszi