|
Spitzmüller
százszázalékos Murva Kupa győztes Október
13. Spitzmüller
Csaba: Nagyon örülök, hogy sikerült megnyernünk a
Murva Kupát, és hogy nem csak az ölünkbe hullott, hanem tényleg
megdolgoztunk érte. - Nagyon
kemény verseny volt. Az első napon volt egy kisebb problémánk.
A második gyorsaságin, Vigántpetenden már a rajttól éreztem
egy kis füstszagot. Ahogy ráfordultunk a murvára már csak
vészprogramon ment az autó. Kicsit meg is ijedtünk, hogy ki
fogunk esni, de szerencsére 2006-ban olyan jól felkészítettek
minket az autó javításából, hogy még a mérnököt sem kellett
felhívnunk, egyedül is megtaláltam a hibát. A generátor főkábele
lazult le. Egy gumiharang tartotta időnként a helyén, ez égett
folyamatosan. Gyakorlatilag ennek a gumiharangnak az önfeláldozó
munkájának köszönhető, hogy nem estünk ki. Szerencsére volt
nálunk pont olyan csavar, amivel meg lehetett javítani, és
a harmadik gyorsaságin már minden rendben volt. - Úgy
gondoltuk, hogy ez után tényleg száz százalékot kell nyújtanunk,
és fel kell zárkóznunk. A következő gyorsaságin sok kockázatot
vállaltunk, megnyertük, és vissza kerültünk az élre. Turán
Frici ekkor kapott defektet, ami miatt visszaesett. Mi pedig
arra törekedtünk, hogy Benik Balázzsal lőtávolon belül maradjunk.
Az első nap végén 0,5 másodperc hátránnyal másodikok lettünk,
amit ha akartunk volna sem tudtunk volna jobban alakítani. - Másnap
így (Benik) Balázs rajtolt elsőnek és ő takarította a murvát
a pályáról, mi már tisztább nyomban tudtunk autózni. Az első
gyorsaságin megelőztük őt és az első kör végére 19 másodperc
előnnyel vezettünk. Tudtam Balázsról, hogy soha sem adja fel,
most is nagyon kemény ellenfél volt, ezért még az utolsó kör
elejét is nagyon megnyomtuk. (Kazár) Miki többször is mondta
nekem, hogy fél perccel vezetünk, ne siessek. - Nagyon
örülök ennek a győzelemnek. Nagyon sok munkánk fekszik ebben
az eredményben, és azt mondhatom, hogy a második napunk tökéletes
volt. A Mitsubishi-csapat is nagyon odatette magát, ők legalább
annyira szeretnének győzni, mint mi. - Most
kilenc ponttal vezetjük a bajnokságot, de ez nem jelent semmit.
Pécsen nagyon nehéz verseny lesz, és nagyon meg kell küzdenünk
a bajnoki címért. Kazár
Miklós: -
Nagyon jól sikerült a felkészülésünk és a versenyen is sikerült
mindent megvalósítani, amit terveztünk. Egyedül a ködben volt
egy kis problémám, ott nem tudtam olyan teljesítményt nyújtani,
mint amilyet szerettem volna. Mivel Spici sem nagyon látott,
két kanyarral előre kérte az információt, de amikor felnéztem
semmi támpontot nem találtam. - A pályák
nagyon jók voltak. Sokszor kérdezik tőlünk, hogy melyik a
kedvenc gyorsaságink. Hát ezek azok. Szerintem az egész bajnokságban
itt lehet a legjobban menni. Nagyon tetszett, hogy végre voltak
nézők a versenyen. A lőtéren szinte végig álltak a szurkolók,
ami már nagyon kellett a ralinak. - Az angol
csapat is nagyon elégedett volt. Itt volt a Mitsubishi-csapat
főnöke, John Easton is, aki megígérte, hogy a Mecsek Ralira
is feltétlenül eljön. - Nagyon
örülünk annak is, hogy csapattársunk, Balogh Jancsi és Németh
László ilyen jól szerepeltek és megnyerték a Murva Kupa N4-es
értékelését, így kettős sikerrel zárta a Hell Racing Team
a murva szezont.
|
|