Turbóhibás ismerkedés

Október 13.
A szombati sikeresnek mondható versenynap ellenére a Hell Racing Team Subaruval rajthoz álló duója vasárnap már komolyabb gondokkal találta szembe magát. Magyar Miklós és Szőke Tamás első közös versenye drámai véget ért...

Magyar Miklós: "Jó szokásomhoz híven a szombati napot kicsit álmosan kezdtük. Az első körök megtétele az óvatosság jegyében telt, illetve az összeszokásra is nagy hangsúlyt fektettünk Tomival, ugyanis első versenyünk volt ez a nyirádi futam ilyen felállásban. Már a nap végére egy kellő bizalom kialakult közöttünk, én teljes mértékben ráhagyatkoztam az utolsó részeken. Az autóval ezen a napon minden rendben volt, egyedül a gumiválasztással nem voltam teljes mértékben megelégedve, de nem ezen múlott minden. Vasárnap egy jó kezdéssel helyezéseket javítottunk. Amíg mentünk, rendben volt minden. A várva várt lőtéri rész, ami a Subarunak mindig is nagyon feküdt, csalódást okozott számomra. Pár kilométer megtétele után turbóproblémák léptek fel. A lelassulást óriási füstfelhő követett, melytől egy kicsit megijedtünk. Nem tudtuk valójában, mennyire komoly a gond, így nem mertünk tovább haladni, félve attól, hogy még nagyobb kárt tennénk az autóban. Nem vagyok híve ugyan a feladásnak, de ez esetben már tényleg jobban láttuk navigátorommal, ha inkább búcsúzunk kategóriánktól"

Szőke Tamás: "Egy pörgős és izgalmas versenyt élhettem át a nyirádi pályákon. Az elején természetesen bennem is volt egy kis félsz az új párosítás miatt, azonban az első pár szakasz után már kezdett oldódni a hangulat. Másabb itinert állítottunk össze az előző pilótámhoz képest, így próbáltam minden figyelmemet az új információk nyomatékosítására is fordítani. A Subaru is új volt számomra, soha nem ültem még benne. Első nap nem okozott csalódást, és Miki is igen bevállalósan ment. Nem gondoltam volna a régebbi tapasztalatok alapján, hogy például egy kanyarlevágás ennyire tempós is lehet bizonyos helyeken.

A vasárnapunk egészen jól indult. A kezdésünk közel kiváló volt, az időeredményeinkkel több helyet is előreléphettünk, egészen az ominózus lőtéri gyorsig, ahol turbógondunk támadt, melyet az autóból kicsapó füst is bizonyított. Mikivel közös megállapodás alapján végül búcsút intettünk a többi gyorsnak, és befejeztük első versenyünket"