|
Pethő,
árok, turbócső, árok és turbócső Október
12. Pethő
István: - Nagy várakozásokkal érkeztünk a versenyre,
szerettünk volna a murva kupában jó helyezést elérni, de gyakorlatilag
egyetlen tiszta gyorsaságink sem volt. - A prológon
leesett a turbónk töltőcsöve, amit a szervizben visszaraktak.
Másnap úgy kezdtünk Vigántpetenden, hogy a murvára lefordulva
belógattam az autót a fák közé. Az egyik fa pedig letépte
a hátsó szárnyunkat. Még ugyanezen a gyorson másodszor is
leesett a turbócsövünk, amit etapon visszaraktam. Futópercre
érkeztünk a következő gyorsaságira, aminek a közepén megint
beestünk az árokba, és ezúttal már el is szakadt a turbócsövünk.
- A szervizben
kicserélték a turbócsövet, de a második gyorsaságin megint
szétszakadt és gyakorlatilag szívómotoros lett az autónk.
Mire szombaton az utolsó gyorsaságira beértünk a Nyirádi Motorsport
Centrumba, már az AC-pumpánk sem működött tökéletesen, és
a féket is folyamatosan pumpálni kellett, hogy fogjon. - Két
kört mentünk. Miután elengedtük Érdit, alig akart elindulni
az autó, úgyhogy úgy döntöttünk, kiállunk, és a második kör
után kimentünk a pályáról. Ezzel persze a legjobb időt futottuk,
egészen addig, amíg meg nem kaptuk a büntetést a kihagyott
kör miatt. Rubóczky
Attila: - Nagyon csalódott vagyok. Az sem lett volna
baj, ha nem tudunk volna nyerni, csak egy jóízűt autóztunk
volna, de minden gyorsaságin volt valami problémánk. Egész
évben összesen nem volt ennyi műszaki hibánk, mint most. Az
az egy vigasztal, hogy az árokba esések után nem lett nagyobb
baj. - Csütörtökig
kell neveznünk Pécsre, addig eldöntjük, hogy megyünk-e és
ha igen, milyen autóval. A csapat
együttműködő partnerei:
|
|