Pethő, árok, turbócső, árok és turbócső

Október 12.
Abszolút első idővel búcsúzott Pethő István és Rubóczky Attila a Nyirád Ralitól, ami azonban nem a páros gyorsaságát dicséri, hanem a balszerencse sorozatuk végét jelentette. A ralikrosszpályára ugyanis annyi minden romlott el a Mitsubishin, hogy a háromkörös gyorsasági második fordulója után kiálltak. Ezzel ideiglenesen a legjobb időt futották, de a kihagyott harmadik kör miatt később természetesen büntetést kaptak.

Pethő István: - Nagy várakozásokkal érkeztünk a versenyre, szerettünk volna a murva kupában jó helyezést elérni, de gyakorlatilag egyetlen tiszta gyorsaságink sem volt.

- A prológon leesett a turbónk töltőcsöve, amit a szervizben visszaraktak. Másnap úgy kezdtünk Vigántpetenden, hogy a murvára lefordulva belógattam az autót a fák közé. Az egyik fa pedig letépte a hátsó szárnyunkat. Még ugyanezen a gyorson másodszor is leesett a turbócsövünk, amit etapon visszaraktam. Futópercre érkeztünk a következő gyorsaságira, aminek a közepén megint beestünk az árokba, és ezúttal már el is szakadt a turbócsövünk.

- A szervizben kicserélték a turbócsövet, de a második gyorsaságin megint szétszakadt és gyakorlatilag szívómotoros lett az autónk. Mire szombaton az utolsó gyorsaságira beértünk a Nyirádi Motorsport Centrumba, már az AC-pumpánk sem működött tökéletesen, és a féket is folyamatosan pumpálni kellett, hogy fogjon.

- Két kört mentünk. Miután elengedtük Érdit, alig akart elindulni az autó, úgyhogy úgy döntöttünk, kiállunk, és a második kör után kimentünk a pályáról. Ezzel persze a legjobb időt futottuk, egészen addig, amíg meg nem kaptuk a büntetést a kihagyott kör miatt.

Rubóczky Attila: - Nagyon csalódott vagyok. Az sem lett volna baj, ha nem tudunk volna nyerni, csak egy jóízűt autóztunk volna, de minden gyorsaságin volt valami problémánk. Egész évben összesen nem volt ennyi műszaki hibánk, mint most. Az az egy vigasztal, hogy az árokba esések után nem lett nagyobb baj.

- Csütörtökig kell neveznünk Pécsre, addig eldöntjük, hogy megyünk-e és ha igen, milyen autóval.

A csapat együttműködő partnerei:
NAGOYA KFT, LAVINA SZERVÍZ KFT - MOBIL 1, Visegrádi Ásványvíz Kft. Bálint Sped, International Logistic Gateway Kft. Fülöp Transport, STIHL Jegenye Kft, Dafusz Kft, Car&Car Bt, NEOCONS Kft, SZOFA, AP Motorsport Kft, JRJ Bt. Autóvizsgáztatás Fót, PartnerCabel Kft, Alumatik Kft. Metrirep Kft, PERPETUUM MOBILE KFT, DUNA-DOM 2003 KFT, ABW Kft Vác, Crew Print, Shx-Gold Kft, H-Reklám Bt, Cola Trans Kft, HUD-TECH KfT Dunakeszi