|
Tapasztalat,
tapasztalat, tapasztalat Július
8. ifj.
Kiss László: - Megint csak nagyon tanulságos versenyen
vehettem részt. Ez volt pályafutásom harmadik rali versenye,
és jó választásnak bizonyult a Veszprém Rali, amit az egyik
legnehezebb versenynek tartanak. - A pénteki
napunk rosszul kezdődött, miután nem indult be az autónk kilenc
percet késtünk a rajtból és másfél perc büntetéssel kezdtük
a versenyt. De ennek nem sok jelentőssége volt, hiszen azért
jöttünk Veszprémbe, hogy tanuljunk és hogy jövőre, amikor
már szeretnénk élesben versenyezni, kevesebb hibát kövessek
el én is és a csapatunk is. Ez első tanulság az volt, hogy
jobban fel kell készíteni az autót. - A pályák
nekem nagyon tetszettek. Igazi kihívás volt rajtuk versenyezni.
Az autó beállítása viszont egyáltalán nem sikerült. Nagyon
pattogott a hátulja, és nagyon nehéz volt úton tartani. A
második tanulság tehát az autó pontos beállítása, ami nélkül
nem lehet versenyezni. - Szombaton
ennek ellenére sikerült egy-két jó időt autózni. Az N2-es
mezőny első felében voltunk, az Ignis-ek között pedig többször
is a leggyorsabbak. Sajnos a nap végére egyre erősödött a
benzinellátási problémánk, ami miatt 110 alatt volt a Suzuki
végsebessége. Miután nem volt tartalék AC-nk, úgy döntöttünk,
hogy fölösleges tönkretenni az autót, ilyen tempó mellett
tanulni sem nagyon lehet, úgyhogy vasárnap reggel leadtuk
a menetlevelünket. - Nagyon
sokat tanultam most is a raliról, akárcsak Egerben. Az biztos,
hogy fizikálisan is jobban fel kell készülnöm jövőre és a
hátteret is jobban meg kell szervezni. - A következő
versenyem két hét múlva lesz Nyirádon, egy ralikrossz ob-futam.
Az év hátralévő részében szeretnék a ralikrosszra koncentrálni
és megnyerni a divizió I-es bajnokságot. Illetve szurkolok
az öcsémnek, aki a hétvégén gokart versenyen indult, de van
még neki két futama a Svájci Formula Renault 2000-es bajnokságban. Speedbox ASE együttműködő partnerei:
|
|