|
Giga
rali! Június
30. Pénteken mi két gyorsaságival kezdtünk. Az
elsőn az olajnyomás problémáink ellenére abszolút hatodik
időt autóztunk. A második gyorsasági már sötétben zajlott,
mi meg nem vittünk lámpát, így az első nap végén a 13. helyen
álltunk. Szombaton
sokkal hosszabb és keményebb napunk volt. Az első kört egy
kicsit eltaktikáztam, miután vizes gumikat raktam fel. Nagyon
csúszott az autó, szörnyű volt, de azért amennyire tudtunk,
siettünk. A második
körtől már jó gumikkal mentünk és folyamatosan jöttünk fel.
Volt olyan kör, ahol négy gyorsaságit kellett teljesítenünk.
Az nagyon kemény volt. Az utolsó körre elfogytak a fékbetéteink,
és nagyon húztam magamra a kormányt minden egyes féktávon. Borzasztóan
élveztük a ralit. A szervizcsapatunknak sok dolga nem volt
Büszkével (Az Opel Ascona), de Tajmel Tibi, Csendes Zsolti
és Wéber Feri is nagyon jó hangulatot teremtettek. Nagyon
boldogok voltunk, hogy célba értünk és ilyen jó eredményt
értünk el. A versenyt Marc Duez egy ötezer köbcentis, vadonatúj
építésű Mercedes-szel nyerte, full vb-s háttérrel. Az, hogy
ilyen ellenfelek mellett helyt tudtunk állni a mi kis műhelyünkben
felkészített autóval, az annyira jó érzés, hogy nincs is rá
szó, amivel leírhatnám. A verseny
pedig giga rali volt. Biztos, hogy ez életem legjobb eredménye,
és az Ypres Rali volt életem legkeményebb versenye is. Még
amikor elgumiztuk magunkat, és az autó össze-vissza csúszkált
alattunk, akkor is nagyon élveztük a versenyt, a küzdelmet.
Nagyon
nagy köszönet mindenkinek, aki hozzásegített minket Varga
Lacival, hogy itt lehessünk, és mindenkinek, aki szurkolt
nekünk. Találkozunk
otthon. Köszönjük,
hogy az Ypres Ralin is velünk vannak támogatóink:
|
|