Ez RALI és nagyon kemény!

Június 27.
Nagyon jól kezdődött az Ypres-rali. Az első napi két gyorsasági után abszolútban 13.-ok vagyunk, a kategóriánkat pedig vezetjük.

Az első gyorsaságin abszolút hatodik időt autóztunk, ami minket lepett meg a legjobban. Az első kanyarokban ugyanis felgyulladt az olajnyomás lámpánk, ami miatt többször is elvettem a gázt, és csak akkor gyorsítottam, amikor újra felvillant. Valószínűleg kicsit túl kellett volna tölteni a motort olajjal, hogy a kanyarokban sem tudjon ellöttyenni.

A második szakasz sötétben volt. Na erre nem készültünk fel lámpával. (Varga) Laci a végén már szinte semmit nem látott, egyszer az ujja is lecsúszott az itineren, ami miatt 3-4 kanyart egyedül kellett mennem.

Volt egy nagyon meleg pillanatunk, ahol majdnem eldobtuk az autót. Az első gyorsaságin volt egy szintkülönbséges csiki-csukis rész, ahol az első kanyarba túl gyorsan estünk be. Amikor éreztem, hogy sok, akkor már láttam, hogy egy Porsche pont előttünk esett be és az árok foglalt. Tudtam, hogy csak egy lehetőség van: állni a gázon. De "Büszke" (Az Opel Ascona) nagyon jól meg tudja oldani az ilyen helyzeteket.

Sokan estek be. Este rengeteg néző lassított minket. Az autókat többször nem is láttuk, csak a semmiben végződő féknyomot, meg két keréknyomot a búzatáblában, vagy egy tetőt az árokban.

Nagyon kemény a verseny, de nagyon élvezzük. A helybéliek is azt mondják, hogy ez RALI és hogy nagyon kemény.

Folyt. Köv.

Gáll Csabi

Köszönjük, hogy az Ypres Ralin is velünk vannak támogatóink:
WATT22 Kft, IP Park Kft, Gyuszi-Gumi, Planumcomp Kft, Motorex Kft, Rally&Racing