|
Ez
RALI és nagyon kemény! Június
27. Az első
gyorsaságin abszolút hatodik időt autóztunk, ami minket lepett
meg a legjobban. Az első kanyarokban ugyanis felgyulladt az
olajnyomás lámpánk, ami miatt többször is elvettem a gázt,
és csak akkor gyorsítottam, amikor újra felvillant. Valószínűleg
kicsit túl kellett volna tölteni a motort olajjal, hogy a
kanyarokban sem tudjon ellöttyenni. A második
szakasz sötétben volt. Na erre nem készültünk fel lámpával.
(Varga) Laci a végén már szinte semmit nem látott, egyszer
az ujja is lecsúszott az itineren, ami miatt 3-4 kanyart egyedül
kellett mennem. Volt egy
nagyon meleg pillanatunk, ahol majdnem eldobtuk az autót.
Az első gyorsaságin volt egy szintkülönbséges csiki-csukis
rész, ahol az első kanyarba túl gyorsan estünk be. Amikor
éreztem, hogy sok, akkor már láttam, hogy egy Porsche pont
előttünk esett be és az árok foglalt. Tudtam, hogy csak egy
lehetőség van: állni a gázon. De "Büszke" (Az Opel
Ascona) nagyon jól meg tudja oldani az ilyen helyzeteket. Sokan
estek be. Este rengeteg néző lassított minket. Az autókat
többször nem is láttuk, csak a semmiben végződő féknyomot,
meg két keréknyomot a búzatáblában, vagy egy tetőt az árokban. Nagyon
kemény a verseny, de nagyon élvezzük. A helybéliek is azt
mondják, hogy ez RALI és hogy nagyon kemény. Folyt.
Köv. Köszönjük,
hogy az Ypres Ralin is velünk vannak támogatóink:
|
|