|
Balogh
és az Evo IX-es Június
10. Balogh
János: - Elég küzdelmes verseny volt. Fél éve nem
ültünk autóban, ráadásul ez volt az első versenyünk az Evo
IX-essel, és mindennek a tetejében még elég extrém körülményeket
is kaptunk. Ez utóbbi nem lett volna baj a tanulásunk szempontjából,
de eléggé megnehezítette a feladatunkat az új autóval. - Az első
körben még nagyon kerestük a helyünket. A gumiválasztásunk
nem volt a legsikeresebb. A második körre egy kicsit megnyitottuk
a gumikat. Ettől egy kicsit felbátorodtam, de mindjárt az
első gyorsaságin túlcsúsztunk. Aztán nekimentünk egy lassítónak
is. - Ekkor
éreztem úgy, hogy valami nincs rendben az autóval, és hogy
változtatnunk kell a beállításán. Ami tapasztalatot korábban
az Evo VI-ossal szereztem, azt egyáltalán nem tudtam használni.
A kilences sokkal érzékenyebb a beállításokra. - Szép
fokozatosan kezdtük a differenciálművet és a futóművet hangolni.
Az utolsó kör már egészen jól sikerült, bár még egyáltalán
nem tudtam belakni az autót. Veszprém Rali előtt mindenképpen
tesztelnünk kell, mert az Evo IX-es titka a jó beállítás. - Másnap
pont csapattársunkkal, Czél Péterrel találkoztunk össze, és
vívtunk egy kisebb házi versenyt. Ezt sikerült megnyernünk.
Az N csoportban a negyedik helyen végeztünk, amivel elégedettek
lehetünk. - Az autó
tökéletesen működött, nagyon sok segítséget kaptunk a szerelőktől
és a teljes Pethő csapattól, akiktől az autó béreltük. Gondoltam,
hogy jól választottunk velük, de még a várakozásainkat is
felülmúlták.
|
|