|
Pethő
szokásos lángcsóvái Június
9. Pethő
István: - Először csak a füstszagot éreztük, de azt
hittem, hogy az autó alján égetett meg valamit a kipufogócső.
Aztán egyre erősebb lett a szag, jött a füst, és végül hatszáz
méterrel a cél előtt már annyira fojtogató füst volt az autóban,
hogy meg kellett állnunk. - Bekapcsoltam
a központi tűzoltót, de az csak a motorteret és az első üléseket
oltja, nekünk meg az ülés mögött égett az autó. Kiabáltunk
a sportbíróknak, hogy küldjék be a rescue autót, de mire 15
perc múlva oda ért, már sikerült eloltanunk a tüzet. - Utólag
derült ki, hogy az első körben elhagytuk a kipufogót, és mivel
a szervizben nem volt idő a megjavítására, csak feldrótozták.
Ez volt a baj, mert így pont a benzintartály környékére nyomta
a meleg gázt. Annyira felforrósodott a fenéklemez, hogy a
sisaktartónk lángra kapott. - Nagy
szerencsénk volt, mert a benzincső is elkezdett már olvadni,
de még pont nem szivárgott a benzin. Ha az is belobban, akkor
biztosan nem tudtuk volna megmenteni az autót. - Mi kiestünk
ugyan, de az N-es Mitsubishinkkel Balogh János célba ért és
a negyedik helyet szerezte meg. Ez volt az autónk első versenye
és nagyon jól vizsgázott, mert semmi probléma nem volt vele. Rubóczky
Attila: - Amikor reggel kimentünk a pályákra és megláttam
a saras vizes utakat, akkor sok mindenre gondoltam, az árokjárástól
a megforgáson át a kicsúszásig, de arra nem számítottam, hogy
hátba támad egy lángcsóva. - A8-ban
a második helyen álltunk, abszolútban pedig kilencedikek voltunk.
Így két mínusz verseny után elég rosszul állunk a bajnokságban.
Hideg Krisztián 22 ponttal vezet előttünk, aminek a ledolgozásához
kisebb csodára lenne szükség. - Nem
adjuk fel, Veszprémben mindenképpen ott leszünk, és a bajnoki
esélyektől függetlenül szeretnénk nyerni. A csapat
együttműködő partnerei:
|
|