Három versenyautóval és egy előfutóval a rajtnál!

Április 16.
Három versenyautóval - két párossal és egy trióval - valamint egy előfutóval áll rajthoz az április 20-án rajtoló Közép-Európa Rally-n (Central-Europe Rally - CER) a Technosport Hungary csapata. A magyar-román közös rendezésű terep-rallye futam, amely a Dakar Series első, nyitó versenye, minden bizonnyal az év legfontosabb és legnagyobb kihívása lesz az üllői székhelyű csapatnak.

A magyar csapatbajnoki cím birtokosa látja el Kis Sándor - Czeglédi Péter magyar bajnokok (Autoport Evo IV), az Ács László - Bagics Róbert páros (Autoport Evo III), a Kovács Miklós - Sipos Tamás - Tóth Tamás alkotta trió (Scania P420) és a Péter Géza - Hegedüs Zoltán előfutó duó (Autoport Evo II) versenyautóinak felkészítését valamint biztosítja versenyzők számára a verseny során a teljes szervizhátteret.

A hét napon át zajló, több mint 2500 kilométeres CER nem csak óriási kihívás de rendkívüli bizonyítási lehetőség is a magyar versenyzők számára, akiknek a terep nem lesz teljesen ismeretlen, hiszen a magyar bajnoki futamokon is javarészt a CER-en is teljesítendő szakaszokon vagy azok jellegére nagyon hasonlító pályákon versenyeznek.

A Technosport Hungary minden egységének a legfontosabb célja a gond-, és hibamentes versenyzés, és minél előkelőbb helyezés elérése.

Erre legnagyobb esélye a magyar bajnoki címet immáron második éve birtokló Kis-Czeglédi párosnak van, akik ezeken a pályákon már több szakasz és futamgyőzelmet is arattak. Ettől azonban nem bízzák el magukat, hiszen a gyári csapatok között és a népes, a győzelemre hasonlóan éhes nemzetközi mezőnyben minden egyes másodpercért keményen meg kell majd küzdeniük.

Kis Sándor: Gőzerővel készülünk a futamra, ami nekünk is Péterrel de az egész csapatnak is nagy kihívás lesz, hiszen három autóval és egy kamionnal képviseltetjük magunkat!

A mi autónk tulajdonképpen készen van, apróságok vannak hátra, ami Olaszországban "elmászott” azt kijavítottuk és ismét remek autót raktak össze a srácok.

Ennek a versenynek most nem sok köze lesz a klasszikus sivatagi pályákhoz, hiszen homok egyáltalán nincs viszont a két lőtér, illetve a román szakaszok azért nagy feladat elé állítanak minden versenyzőt.

A magyar mezőnynek talán egy picit több esélye van most itt egy-egy kiemelkedő eredményre, hiszen ezeknek a pályáknak egy jelentős részén már évek óta versenyzünk, de a jellegét legalábbis mindenképpen ismerjük.

Igaz, a szakaszok nem lesznek több száz kilométer hosszúak, de azért hosszú lesz ez a verseny és úgy gondolom, inkább ésszel kell menni sem mint erővel, s ez főleg a román szakaszokra lesz igaz!