|
Három
versenyautóval és egy előfutóval a rajtnál! Április
16. A magyar
csapatbajnoki cím birtokosa látja el Kis Sándor - Czeglédi
Péter magyar bajnokok (Autoport Evo IV), az Ács László - Bagics
Róbert páros (Autoport Evo III), a Kovács Miklós - Sipos Tamás
- Tóth Tamás alkotta trió (Scania P420) és a Péter Géza -
Hegedüs Zoltán előfutó duó (Autoport Evo II) versenyautóinak
felkészítését valamint biztosítja versenyzők számára a verseny
során a teljes szervizhátteret. A hét
napon át zajló, több mint 2500 kilométeres CER nem csak óriási
kihívás de rendkívüli bizonyítási lehetőség is a magyar versenyzők
számára, akiknek a terep nem lesz teljesen ismeretlen, hiszen
a magyar bajnoki futamokon is javarészt a CER-en is teljesítendő
szakaszokon vagy azok jellegére nagyon hasonlító pályákon
versenyeznek. A Technosport
Hungary minden egységének a legfontosabb célja a gond-, és
hibamentes versenyzés, és minél előkelőbb helyezés elérése. Erre
legnagyobb esélye a magyar bajnoki címet immáron második éve
birtokló Kis-Czeglédi párosnak van, akik ezeken a pályákon
már több szakasz és futamgyőzelmet is arattak. Ettől azonban
nem bízzák el magukat, hiszen a gyári csapatok között és a
népes, a győzelemre hasonlóan éhes nemzetközi mezőnyben minden
egyes másodpercért keményen meg kell majd küzdeniük. Kis
Sándor: Gőzerővel készülünk a futamra, ami nekünk
is Péterrel de az egész csapatnak is nagy kihívás lesz, hiszen
három autóval és egy kamionnal képviseltetjük magunkat! A mi
autónk tulajdonképpen készen van, apróságok vannak hátra,
ami Olaszországban "elmászott” azt kijavítottuk és ismét
remek autót raktak össze a srácok. Ennek
a versenynek most nem sok köze lesz a klasszikus sivatagi
pályákhoz, hiszen homok egyáltalán nincs viszont a két lőtér,
illetve a román szakaszok azért nagy feladat elé állítanak
minden versenyzőt. A magyar
mezőnynek talán egy picit több esélye van most itt egy-egy
kiemelkedő eredményre, hiszen ezeknek a pályáknak egy jelentős
részén már évek óta versenyzünk, de a jellegét legalábbis
mindenképpen ismerjük. Igaz,
a szakaszok nem lesznek több száz kilométer hosszúak, de azért
hosszú lesz ez a verseny és úgy gondolom, inkább ésszel kell
menni sem mint erővel, s ez főleg a román szakaszokra lesz
igaz!
|
|