Cereden ért véget

Április 8.
Nem sikerült a célba érés a tavalyi N3-as bajnokoknak. Subákok már az első nap felénél, az 5. gyorsasági szakaszon, Cereden egy jobbos kanyarban megcsúsztak, és a bal oldali szalagkorlátnak csapódtak.

Nagyon vártuk már az egri versenyt. Az autót sikerült Ákosnak és a kis szervizcsapatunknak a tél folyamán csúcsformába hozni. Kapott egy teljesen új első részt és egy új motort is.

A nevezési listát látván már tudtuk, hogy idén nem lesz sétagalopp az N3-as géposztályban versenyezni. Nagyon erős ellenfelekkel és jobbnál jobb autókkal kell csatáznunk a dobogós helyekért. A pénteki rajtceremónia ismét fantasztikus volt, erre tényleg szüksége van ennek a szakágnak! Szombaton reggel egyértelmű volt, hogy egy igazi kihívás lesz a verseny, lógott az eső lába és esély nem volt arra, hogy száraz úton versenyezzünk. Készültünk a vízre mind gumival, mind lelkiekben.

Az 1. gyorsaságin sikerül első időt autóznunk, talán azért mert mi voltunk a legkevésbé berettyintve a szemerkélő esőtől. A második gyorson csak egy 3. időt tudtunk autózni, részben azért mert a szakasz közepén a biztonsági övet szerettem volna megfeszíteni, ami sikerült is, csak egyben kihúztam a hangosítás csatlakozóját:)! Ezzel max.. 5-6 mp-et veszíthettünk, többet nem. A 3. szakasz etap lett, és itt tudtuk meg, hogy BZ-től (Bessenyey Zoli-Opel) 8mp-et, Levitől (Papp Levi-Honda) pedig 4mp-et kaptunk Cereden. A szervizpark után már esőre vágott intermédia gumikkal jöttünk ki, amik nagyon jók voltak. A 2. körben is tudtunk 1. időt autózni a baktai szakaszon, ha jól emlékszem a 4.gyors után 22mp volt az előnyünk. Cereden a rajt előtt megállt a mezőny (több kicsúszás miatt is be kellett mennie a műszaki mentőnek) és gyakorlatilag hideg gumikkal rajtoltunk el. Ezzel nem is volt semmi gond, hiszen a kategóriánkban mindenki hasonló körülmények között rajtolt. A szakasz felénél utolért minket a végzet. Ákos bemondta, hogy veszélyes szakasz következik (fényes aszfalt), és úgy éreztük, hogy a sebességünk biztonságos. Sajnos nem volt az, és ahogy a támaszkodó kerékkel ráértünk a fényes részre, egyszerűen eltűnt alattunk az út és már a szalagkorlát alatt figyeltük a szakadékot.

A kocsit természetesen a miskolci futamra felkészítjük, és újra támadunk! Hogy melyikünk vezet, azt még nem tudjuk, ha fej, akkor Ákos:)!

Gratulálunk BZ-nek a győzelemhez és minden célba érkezőnek a kategóriában!

Köszönjük támogatóinknak:
TESA Tape Kft., BÉER Kft., Renault-Autócentrum Szabó Kft.-ÉRD, MAPO-BAU Kft., Lavina Szerviz Kft - Mobil 1, AutóExpressz Gyorsszerviz, S-AUTÓ Kft., Renault Nyéki Balassagyarmat, SUBA FOTÓ, Novopharma Kft.