|
A csapat szenzációsan vizsgázott! Április
7. Ollé
Sasa- Czakó Janek: "Nagyon örülök a csapat teljesítményének,
igaz én személy szerint egy kicsit csalódott vagyok. Nem volt
jó érzés úgy 42-es rajtszámmal elrajtolni, hogy a legnagyobb
riválisaink a Kakuszi testvérek tíz rajtszámmal jobbat kaptak,
aminek előnyeit a verseny végéig élvezhették. Esőben, sárban
kellett versenyeznünk és előfordult, hogy negyed órát kell
állnunk, mire hideg autóval és gumikkal újra elrajtolhattunk.
Itt dőlt el, hogy a győzelemre nincs esélyünk. Elhatároztuk,
hogy kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtunk: a második körre
mégis beerősítettünk, nagyon jónak éreztük, de ekkor az egyik
kanyarban megforogtunk. Le is állt az autó, majd beragadt
rükvercbe, ami fél percünkbe került, de így is aránylag jó
volt az eredmény. Közben folyamatosan állítgattuk, próbálgattuk
a Swiftet, így egy roppant jó beállítást találtunk. Ezt a
hatodik gyorsaságin kamatoztatni is tudtunk, hét másodpercet
adtunk a Kakuszinak és a többieket is sikerült megvernünk.
Igazából már a harmadik gyorsasági után láttuk, hogy Kakusziékat
nem tudjuk megverni, ezért elkezdtünk tesztelgetni, állítgattuk
a futóművet, próbáltunk egy másik váltót, hogy készüljünk
a Miskolc ralira. Szeretnénk Miskolcon visszavágni és megnyerni
a versenyt! Szerencsére
különleges problémáink nem akadtak, az autó jól működött,
nagyon meg voltunk vele elégedve. A JM Engineering abszolút
profi csapat, meglátszik, hogy a világbajnoki futamokon szerepelnek,
minden kérésemet rögtön teljesítették. Amikor kiderült, hogy
nem tudjuk már megnyerni az egri futamot, sajnos a körülmények
nem kedveztek a számunkra, elkezdtünk tesztelni a futóművet,
és kicserélték a verseny közben a váltót is. Ezek után teljesen
megértem Bútor Robit, hogy miért választja mindig a gyári
csapatokat, sajnos az ilyen kategóriás autókat magánúton nem
lehet ilyen profin felkészíteni. Mint
csapatvezető, nagyon boldog vagyok, hiszen ilyen eredményes
csapat ritka a mezőnyben! Egy autónk sem tört össze igazából,
a hét autóból hat végig ért, sajnos az egyik, a Balázs autójának
computere már a rajtban meghibásodott. A fiatalok
nagyon profin versenyeztek, az N2-ben is nagy sikereket értünk
el, hiszen az új Swift Kupás autókat, amik technikailag fölényben
voltak, azokat is megvertük. Bebizonyítottuk, hogy a csapat
tényleg a tehetségek felkutatásával foglalkozik. Most is sikerült
nagyon fiatal, jó versenyzőket találnunk, akik alkalmasak
arra, hogy jó pozíciókat érjenek el. Ariel teljesítményéről
nem is beszélve, az elejétől fogva látjuk, hogy tehetséges.
Igaz vannak még apró dolgok, amiket meg kell tanulnia, de
számára nem lesz gond. Komolyan kell rá már a második-harmadik
versenytől számítani. Köszönettel
tartozunk a szerviznek és a szponzoroknak, hogy mögöttünk
állnak!”
|
|