Herczigék legnyugodtabb tesztje
Április
2.
Pályafutása eddigi legnyugodtabb tesztjén van túl
az elmúlt idény abszolút 3. helyezett párosa, a Herczig -
Csökő duó. Az év eleji első aszfaltos teszten, kedden 50 kilométert
teljesített a Subaru Rally Team Hungary kettőse. A Subaru
Impreza WRC kifogástalanul működött, úgyhogy Herczig Norbert
rendkívül elégedetten nyilatkozott a Szuha környékén megejtett
tesztről.
Herczig
Norbert:
"Nyugodtan
mondhatom, hogy ilyen nyugodt tesztünk még sohasem volt. Külön
köszönet ezért a Nógrád Megyei Rendőr-főkapitányságnak, akik
a teszt idejére teljes rendőri zárást biztosítottak számunkra.
Nagyon jó hangulatú teszten vagyunk túl Csökő Zolival. A Subaru
Impreza WRC új fejlesztésű futóművet kapott, olyan legutolsó
fejlesztésű lengéscsillapítókat, amiket a 2003-as specifikációjú
versenygéphez készítettek. Ennek a beállításaival foglalatoskodtunk.
Egyik véglettől a másikig tényleg kipróbáltunk mindent, és
úgy gondolom, sikerült hozzánk hangolni. Kisebb változtatásokra
persze még szükség lesz a műhelyben, de ezt megoldja az autót
felkészítő Korda Racing. Az előző esztendőhöz képest a motor
is érezhetően javult, és az előző idényben bennünket néhányszor
megtréfáló váltó is kifogástalanul működött. Az 50 kilométer
során egy rossz hangot nem adott ki magából a technika, amivel
hamarosan második versenyidényünket kezdjük.”
Herczig Norbert és Csökő Zoltán szerdán már
az Eger Rali pályáit járták. Hol napsütéses, hol felhős időben
írták fel a gyorsasági szakaszokat, és persze egyfolytában
imádkoztak azért, hogy ne legyen égi áldás.
Herczig
Norbert:
"Jó
lenne, ha nem esne a hétvégén, bár a meteorológiai jelentések
alapján e tekintetben nem sok jóra számíthatunk. Mindenesetre
mi egyelőre száraz abroncsokkal készülünk. A tavalyi itinerünk
egy pályára – a Bátor-Sirok közöttire - teljesen jó, a többit
pedig felírjuk. Bár az előző idény mintegy hat hónapja véget
ért, az volt az érzésünk Zolikával, mintha utoljára 1-2 hete
ültünk volna együtt az autóban. Az biztos, hogy nem kell gatyára
tréningezni magunkat, úgy tűnik az 5-6 pályabejárás maximálisan
elég lesz. Tavaly egy régebbi, 1999-es versenygéppel 4. helyen
zártuk az idénynyitót, ám most sokkal merészebb terveink vannak.
Miután ebben a szezonban nincs mínuszolás, minimum szeretnénk
célba érni, sőt dobogóra állni. Az autóval ez lesz a második
évünk, így okkal lehetnek vérmesebb reményeink, mint tavaly.
Egy biztos, támadni fogunk végig!”