|
Három
Subaru egy csárdában Március
29. Szia
Erik! Itt állunk a műhelyedben egy 2002-es Subaru Impreza
WRC mellett? Mit jelentsen mindez? - Ez még
hiányzott a sorozatból:) Azok
után hogy beavattál az autó mélységeibe fogalmazhatok úgy,
ez tulajdonképpen egy S8 plusszos WRC? - Az autó
küllemében 2002-es, de benne van az összes 2003-as fejlesztés
(difi, turbo, boost pack ...). Itt
áll mellettem egy 2003-as, e mellett pedig a 99-es Impreza
is. Az tudjuk, hogy 2003-assal itthon Norbi finnbe pedig Janne
fog menni, persze javíts ki ha tévedek, de mi lesz a 2002-essel
és mi lesz a 99-es autóval? - A 2002-es
autóval Borsi Gergő barátom megy idehaza, a 99-es autóra már
volt egy megállapodásom, de az utolsó pillanatban lemondta
úgyhogy az még szabad. Hiányolom
a McRae Endurot! Mi történt vele? - Az én
autóm még nem készült el, ami itt volt az a prototipus. Most
visszavitték Angliába mert Alisterrel a két napost teszt alatt
eléggé leírtuk:) Neked
mi lesz a következő versenyed? - A Central
Europe Rallyn indulok a Mcrae Enduroval. Ahogy
ismerlek, nem elégszel meg annyival, hogy itt ez a 2002-es
Subaru, tuti hogy már töröd valamin a fejed. Áruld el, készülsz
már valamire? - Ez sokban
függ attól, hogy mi lesz a WRC-kel, de ha maradnak akkor már
csak egy S12-es hiányzik a gyüjteményből.:) Köszi,
és sok sikert a Neked és a csapatnak egyaránt! Erik után,
az új autó pilótájának, Borsi Gergőnek szegeztük kérdéseinket. Szia
Gergő! Kezdjük onnan, mi történ veled a téli szünetben? - Egy
nagyon komoly felkészülésen vagyok túl! Herczeg Tibi barátom
segítségével heti négy alkalommal tréningeztem a Lido Fitnessben,
és úgy érzem ez alatt a pár hónap alatt Tibinek köszönhetően
nagyon jó erőnlétre tettem szert. De
azért foglalkoztál a ralival is, ugye? - Természetesen!
Sokat dolgoztunk, hogy összeálljon az idei év, és most már
örömmel jelenthetem ki, hogy idén is támadunk! És
milyen autóval? - A szín
2008-ra is kék marad, a Subaru embléma sem változik, WRC-nek
is WRC, de hála támogatóinknak és a Korda Racingnek egy picit
fiatalabb kiadás lesz, mint amivel tavaly száguldoztunk.:)
Erikék ugyanis hoztak egy 2002-es fejlesztésű Impreza WRC-t,
ezt az autót kapjuk meg a magyar bajnokság futamaira. Próbáltad
már az új vasat? - Mentem
vele etap programon két kilométert. Annyit már most érzek,
hogy hihetetlenül jó az autó!:) Nagyon mély, nagyon jó a súlyelosztása,
kényelmes, könnyen vezethető, tetszeni fog. Hogy milyen gyors,
az majd Egerben fog kiderülni, előtte természetesen tartunk
egy tesztet, hogy valamennyire képbe kerüljünk. A
fentiek függvényébe, milyen céllal vágsz neki az Eger Rallynak? - A szezonnyitót
az ismerkedésnek szenteljük és Eriknek is megígértük, hogy
vigyázni fogunk az autóra. Nagyon hálás vagyok támogatóimnak
és a Korda Racingnek, hogy ebben a rendkívül erős magyar mezőnyben,
ami talán minden eddiginél erősebb, egy ilyen autóval versenyezhetek.
Azt hiszem ezzel az Imprezával közel lehet menni az elejéhez,
ha számszerűsítést vársz tőlem, akkor valahol a 4. és a 7.
hely környékén jó lenne megérkezni a Dobó Térre. És
ha ugyanezt a kérdést az egész évet illetően tenném fel? - Azt
hiszem, ha most valaki papírra vetné, hogy benne leszünk az
első ötben, aláírnám! Az
első osztályú futamok mellett tervezel más versenyeken rajthoz
állni, akárcsak tesztelés céljából is? - Az biztos,
hogy idén csak Magyarországon fogunk menni, az azonban elképzelhető,
hogy az első osztály mellett, tesztelési céllal rajthoz állunk
a Pécs környéki Rallysprint bajnokság némely futamán. Mit
gondolsz, van esetleg olyan futamod, amit annyira kedvelsz
vagy annyira fekszik, ahol meglepetést okozhatsz az ellenfeleknek? - A tavalyi
év tapasztalataiból kiindulva azt érzem, hogy a nehéz murvás
versenyeken tudunk közelebb kerülni az élmezőnyhöz, tavaly
ezek a Fehérvár és a Veszprém Rallyk voltak, idén sajnos csak
ez utóbbi futam került bele a programba. De én aszfalton is
nagyon szeretek menni, és az autó tényleg szuper, úgyhogy
mindenhol igyekezni fogunk. Navigátor
marad? - Igen,
az itinert továbbra is Baranyai Laci fogja diktálni. - A fantasztikus
támogatóimnak! Szeretnék köszönetet mondani az Innovariant
Nyomdaipari Kft-nek, és a Delta Informatika zRT-nek és az
összes többi olyan támogatónknak akik évek óta erősítik a
csapatunkat, illetve a Korda Racingnek, a csapat segítsége
nélkül nem tudnénk ezzel az autóval versenyezni. A barátok
segítsége közül kiemelném Molnár Dodó nevét, aki szintén sokat
tett azért hogy idén előrébb léphessünk. Gergő,
sok sikert Nektek, Egerben találkozunk!
|
|