|
Alister
McRae-vel tesztelt a Korda Racing Március
21. Korda
Erik: - Ha teljes mértékben nem is, de azért mindenképp
elégedetten zártuk a tesztet. Az alapvető probléma abból eredhet,
hogy az autót eredetileg 1600 kilósra tervezték, nyilván ehhez
igazodottak a rugóstagok is. Igen ám, csakhogy az FIA ebben
a formájában nem homologizálta az autót, emiatt hízókúrára
kellett küldenünk az Endurót, így egyik napról a másikra lett
3 mázsával nehezebb. -Tesztünk
első állomása Inárcson volt, mivel a Toshiba Kupán saját bőrünkön
tapasztalhattunk az autó gyenge pontját és pár kör megteltével
már Alister is tudta miről beszélünk. A nap folyamán a Fox-os
emberrel számos beállítást próbáltunk ki és estére sokat javítottunk
az autó egyensúlyán, a kisebb bukkanókon már nagyon jól viselkedik
az autó, de egy-egy nagyobbacska dobbantónál még kompromisszumot
kell kötnünk. - Másnap
Veszprém felé vettük az irányt, hogy a Central Europe Rally
és a Hungarian Baja jutaspusztai pályájával is megismertessük
az Endurót. Ez a terep már sokkal jobban feküdt az autónak,
a jutasi pályán már sikerült megközelítenünk a magyar élmezőny
sebességét, ez pedig mindenképp bizakodásra adhat okot. Az
tesztet követően átbeszéltük, mely dolgokon kellene még változtatnunk,
például a lengőkarok is megerősítésre szorulnak, így az autó
még ezen a héten visszatér Angliába. Ez azonban fejtörést
is okoz csapatunknak, hiszen a jövő hét végén Nagykanizsán
a magyar bajnokság második futama következik és kétséges hogy
az Enduro péntekig vissza tud érni. - Alister
személyében egy nagyon kedves és barátságos embert ismertünk,
aki mentes mindenféle sztárallűröktől! Elmondása szerint nagy
jól érezte Magyarországon, kedd este kicsit Budapest belvárosával
is megismertettük, reméljük hamarosan újra vendégül láthatjuk. A Korda
Racing együttműködő partnerei:
|
|